Lucas Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja jeg var på LAN i helga med ny maskinen ! når jeg koblet til nettverket fikk jeg opp en slags gul varsel-tre-kant på koblingen og det stod "limited or no connevecty" eller no slik ! vi prøvde alt ! ipcinfig alt ! satt i 11timer med ingen på nettverke, kjøpte nytt nettverks kort for 149kr og hele pakka ! jeg fikk til slutt opp folk, men da var fortsatt "limited or no.." ennå der, men jeg fikk i det minste spilt litt ! Hvordan kan jeg ungå dette ? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva var problemet? Fikk du ikke kontakt med nettverket? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg mener å tro at slikt kommer opp når du ikke får tilfedelt IP automatisk. Var iallfall slikt på NTNU i forrige uke Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ja du måtte ha på automatisk IP og det var da det kom opp, svært irriterende, jeg offret alt, formaterte,kjøpte nettverks kort 156,- og ble forbanna da det viste seg at det ikke var OS eller nettverks kort som var problemet ! men hvor kan feilen ligge da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå