oyvindkvamme Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Q-Tec , er det virkelig så sucky?? eg har Q-tec PSU.. 400W double fan gold..!! e den dårli.. d eneste eg har merket e at den bråker no jævli 33db.. d hadde eg ikkje trudd... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) For N'te gang, JA Q-tec er sucky,elendig,dritt og helt suugent. Dette har blitt bevisst utallige ganger og hvis du ser deg litt rundt på ok forumet så ser du maaaaange slike poster som denne og q-tec diskusjons-poster. Konklusjonen er alltid den samme på alle postene: Q-tec er ELEndig, hold deg langt unna alt som heter Q-tec strømforsyninger. De kan eksplodere.. Wææ Endret 6. september 2004 av Blazter Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Q-Tec fører opp antall watt i peak verdi, altså må dette deles med roten av 2 for å få riktig verdi, minus en del watt grunnet dem mest sannsynlig oppgir absolutt max verdi selv om det er peak. dessuten har de rykte på seg for å bare ryke helt på måfå Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har en pc som blir drevet av samme PSU. Det er greit den bråker, men den blåser faktisk en del luft ut av kabinettet siden den har to vifter. PC specsene til maskinen den driver er serveren i profilen. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 men altså, skal du bare ha en PC uten masse stæsj etc, er jo en Q-Tec helt grei! billig også! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Q-Tec , er det virkelig så sucky?? eg har Q-tec PSU.. 400W double fan gold..!! e den dårli.. d eneste eg har merket e at den bråker no jævli 33db.. d hadde eg ikkje trudd... Unngå SMS språk i ett forum der du har mer enn 160 tegn til rådighet. Det er ingen grunn til å bruke sms språk her, og det skaper bare innlegg som er vanskelige å lese. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har solgt hundrevis av slike PSU'er, og fått et eller to igjen... På det ene sluttet den ene vifta å gå, det andre ble tatt av lynet... DE bråker, men fungerer bra... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hvis Q-TEC virkelig var så dårlige som alle vil ha det til, ville da de største web-butikkene, Komplett, PS Data og mange andre, selge de år etter år...? Det ville jo ikke være særlig smart med tanke på all den reklamasjonen, og dårlige reklamen som da måtte komme... Nei, jeg mener ikke at Q-TEC er særlig bra, men kan det hende noen overdriver en smule...? Endret 7. september 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kjøp NortQ 4001 istedet. Koster 369kr Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Q-Tec fører opp antall watt i peak verdi, altså må dette deles med roten av 2 for å få riktig verdi, minus en del watt grunnet dem mest sannsynlig oppgir absolutt max verdi selv om det er peak. dessuten har de rykte på seg for å bare ryke helt på måfå peak-verdien på likestrøm? Uffameg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Q-tec er bra nok for "vanlige" brukere. Men er men en overklokker og krever masse tung load og stabile spenninger er de helt håpløse. Slår seg altfor fort av under tung load, og spenningen tør man ikke se på. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Q-Tec fører opp antall watt i peak verdi, altså må dette deles med roten av 2 for å få riktig verdi, minus en del watt grunnet dem mest sannsynlig oppgir absolutt max verdi selv om det er peak. dessuten har de rykte på seg for å bare ryke helt på måfå peak-verdien på likestrøm? Uffameg peak verdi på veksel ja... dem regner da visst watten ut fra amp * 230vAC Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du mener vel ikke at de regner ut effekten på strøm og spenning inn i psu? Det høres helt idiotisk ut spør du meg, det er jo en del tap også som sikkert utgjør en del watt... Lenke til kommentar
pæren Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Q-Tec , er det virkelig så sucky?? JA!! Jeg hadde samme PSU som deg, den klarte å drive en PentiumII maskin i kun et par måneder før den sa takk for seg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har hatt q-tec strømforsyning i over et år nå, har fungert helt fint, aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Q-Tec , er det virkelig så sucky?? eg har Q-tec PSU.. 400W double fan gold..!! e den dårli.. d eneste eg har merket e at den bråker no jævli 33db.. d hadde eg ikkje trudd... bruker akkurat den samme den bråker dritmye har hatt den dritlenge nå tror jeg skal bytte den Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 For å skille snørr og barter så oppgir Q-tec peak ut verdi. På modellene opp til 550(leke)vatteren så er det fult mulig å regne seg fram til kontinuerlig verdi, på 650(leke)vatteren står ikke kontinuerlig ampere oppgitt, har letet på hjemmesiden deres om det. Den er litt ustabil på spenningen også. Min Q-tec 550W gold har gått i 3 år nå med bytte av en vifte som stoppet etter det første året. Og ja den lager lyd, men den skal nå få gå til den ikke gjør jobben sin lengere. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hadde samma PSU selv. Den ble herpa etter 6 mnd Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 De bråker mye , liten vifte @ full speed hele tiden Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Men det er ingen grunn til å skrive sms språk her fordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå