Djtrance Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 endeli fant jeg fram dataen igjen etter en lang sommer med arbeid. Og nå vil jeg overklokke :!: Kortet er seff elendigt, low preformance kort Kortet heter abit Siluro FX5600 otes 256MB DDR. Dette er et kort jeg ikke finner når jeg ser igjennom sidene til abit-usa og taiwan. Men iallefall komplett har siden om kortet enda:\ komplett Noen som vil hjelpe meg fremover mot bedre preformance med dette kortet? Har lasta ned powerstrip og nVHardpage. Forslag, hjelp, veiledning tas imot med takk Mvh Djtrance Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Laste ned Coolbits -reg fila og overklokke via nVidia-kontrollpanelet. Likegreit det. Da kan du overklokke helt til det kommer artifatcs i applikasjoner som 3dMark03 feks. Når det gjør det kan du stille minne og core-frekcensene 5MHz ned. Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvorfor kommer det artifacts når man overklokker? er det fordi kjernen/rammen ikke tåler mere eller er det temperaturen? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er mest pga. temperaturen. Skjermkortet "slår seg av" når du overklokker mer enn det klarer å henge med på. Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har det samme kortet bare Gainward skjønner du, så har prøvd å overklokke det litt. Overklokka fra 300/400 til 350/450 da ble det artifacts men med 340/440 tror jeg det gikk Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 mitt kjører jo 325/500 normalt da:\ hva er disse detonator driverene eller programmene jeg finner hos 3dguru? Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Du har det samme kortet som jeg har og original kjøling eller. Har ikke testet med å bare øke rammen så mye, får vel nesten gjøre det tror jeg. Endret 9. september 2004 av Dr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå