Mekka Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg skal sette opp et trådløst nettverk (primært til bruk av internett) i huset vårt. Det har betongvegger og tak. I tillegg er huset i 4 etg. Noen som har peil på hva jeg bør satse på... Noe som er kraftig nokk til dette. Fikk et tips om LinkSys... ? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 er utvendig antenne en mulighet? Lenke til kommentar
palh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det har betongvegger og tak. I tillegg er huset i 4 etg. thihi! Måtte bare quote denne. Gullkorn ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Litt feil svar kanskje, men hvorfor ikke gå for en tp ?...er vel ikke så stort hus vel.. Lenke til kommentar
?? Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Har nettopp satt opp trådløst nettverk i et betonghus på 4 etasjer, og det funker utmerket over hele huset. Selv med det billigste aksesspunktet jeg fikk tak i... Endret 6. september 2004 av ?? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 det størsteproblemet for trådløse nettverk er hus som har gulvvarme. siden der ligger det aleminums plater som reflektrer nesten alle signalene. har kjempe problemer med det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå