Theo343 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Meninger om dette kortet? http://www.epox.nl/images/motherboard/high...8RDA6%2BPro.jpg Personlig synes jeg layouten er litt dårlig, har eks. aldri likt at strømkontaken til HK plasseres på utsiden av CPU socketen. Men det jeg lurer litt på er spenningsregulatoren og ellers overklokkingsegenskaper og generell kvalitet? Pluss er jo at det har helt sinnsykt av integrert funksjonalitet og samt at det har 4 festehull for en skikkelig kjøler. Lurte på mye nevnte Zalman på dette kortet, men er litt usikker på om rekka med kondensatorer kommer for nære en slik kjøler? Endret 6. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 anyone? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Ser ut som et bra kort det der, hele EP-8RDA sereien er gode kort som overklokker brukbart. Iflg Zalman sine sider så ser det ut til at kjøleren passer på EP-8RDA serien med små modifikasjoner. Du må ta en avbiter tang og klippe av litt ytterts på festearmen. Se her: CNPS7000A-Cu - Compatible CPU and Motherboard Endret 7. september 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Meget bra oversikt!!!! Den skal jeg bruke flittig. Men denne Zalman vifta er bra? Eller ville Swiftect pinnekjøleren være bedre egnet? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er ikke det kortet basert på nForce2 Ultra 400 Gb brikkesettet som Abit NF7-S2(G)?? Abit kortet har ikke fått så altfor mye skryt hos overklokkere, men ellers er det et veldig stabilt kort med masse funskjoner. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hmm oki det er samme som Abit bruker? trodde ikke Abit brukte MCP-S+++ arkitekturen til Nvidia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå