T.F.T Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ok, her kommer en del ting jeg lurer på. 1. Hvorfor er det mulig å skifte dato på bursdagen sin i profilen sin ? Folk har da bare en burdag. 2. Hva gjør den "Søkemotoren google", og "Søkemotoren Hot Bot" midt i lista over aktive medlemmer de siste 15 minuttene ? Reklame ? 3. Dere han fortsatt glemt å endre på det som står når man skal raportere ett innlegg. Dette tok jeg opp her i fjor, og har ennå ikke blitt korigert på. Tar faktisk disse spørsmålene seriøst, så ikke kom med dumme kommentarer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 1. Det er da veldig kjekt, om man for eksempel skrev feil da man registrerte seg, eller skulle være vittig. Tenk så mye arbeid det ville bli for moderatorene, om de hele tiden skulle skifte fødselsdato. 2. Det er bare en oversikt over hva og hvem som har lest forumet. Det er jo godt mulig det er reklame, at Hot Bot og Google har en avtale med IPB elns., dette vet jeg ikke noe om. 3. Hihi... Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 QUOTE (T.F.T @ 06/09/2004 : 21:52) 2. Hva gjør den "Søkemotoren google", og "Søkemotoren Hot Bot" midt i lista over aktive medlemmer de siste 15 minuttene ? Reklame ? Det er vel kanskje fordi Googlebot er på besøk.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Google idexerer sidene. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 3. det er ikke det eneste eksemplet. Det er faktisk den del som er tatt opp som ikke er endret enda. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 QUOTE 1. Hvorfor er det mulig å skifte dato på bursdagen sin i profilen sin ? Folk har da bare en burdag. Og da skal vi istedet for måtte bruke enda mer tid på å oppdatere profilene til alle dem som hele tiden finner ut at dem har skrevet noe feil? QUOTE 2. Hva gjør den "Søkemotoren google", og "Søkemotoren Hot Bot" midt i lista over aktive medlemmer de siste 15 minuttene ? Reklame ? Indekserer forumet. QUOTE 3. Dere han fortsatt glemt å endre på det som står når man skal raportere ett innlegg. Dette tok jeg opp her i fjor, og har ennå ikke blitt korigert på. Fordi at vi har mye nok å gjøre om dagen og da kan små ting bli glemt, og skrivefeil omkring som å/og er _små_ feil. Det samme gjelder pirk som hvorfor ikke heller laste opp 40 MB istdet for 41.2 MB etc.. Men hvis vi kommer over det på rett tid når vi og har tid så vil det bli ordnet, men ordfeil etc vil bli liggende da vi snart vil starte med nye oversettelser til neste forum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Trodde alltid at søkemotoren Google sto oppført fordi den skulle minne på folk å google før de spurte her. Nå fikk jeg svar på det òg. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 QUOTE (Ueland @ 07/09/2004 : 09:52) Fordi at vi har mye nok å gjøre om dagen og da kan små ting bli glemt, og skrivefeil omkring som å/og er _små_ feil. Det samme gjelder pirk som hvorfor ikke heller laste opp 40 MB istdet for 41.2 MB etc.. jeg skjønner akkurat hva dere mener, takk for forklaringen. uansett, jeg syntes ikke "Dette skjemaet skal KUN brukes for å rapportere frastøtende innhold, etc og kan ikke benyttes for å kommunisere med moderatorer med andre formål" , regnes under små skrivefeil, tror dette kan begrense brukernes lyst eller forståelse av når man skal rapportere, slik jeg ble da jeg så det, før jeg spurte i forumet. dere fraråder jo oss til å rapportere hvis det ikke inneholder frastøtende innhold. tror dette kan forvirre flere som ikke har lest tråden min, der invictus ga en forklaring på når man egentlig skal rapportere. mindre rapportering = mer jobb for dere. beklager hvis dere syntes jeg pirker. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Her er enda et småpirk: Hvorfor har dere et usynlig banner som vist på bildet? Utrolig irriterende og vite at det er der Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Lungemannen: Det er fordi det er problemer med ad-serveren/den er nede. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Oki, men det har vært sånn utrolig lenge. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 QUOTE (Lungemannen @ 07/09/2004 : 22:44) Oki, men det har vært sånn utrolig lenge. Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg