Mio Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei folkens! Har skaffet en ny pc med integrert skjermkort og lydkort til min lillesøster. Når jeg skal installere windows xp pro på den,så kommer dette opp i "windows xp professional setup" "Unpartitioned space 117240 MB Unkown Disk <There is no disk in this drive.> <There is no disk in this drive.> Uknown Disk <There is no disk in this drive.> Unknown Disk" Men hvor kommer denne Unknown Disk i fra? Når jeg lager en partisjon på 120 giggern som står i,så blir det H:/ på maskinen. Det som blir C: er jo denne disken som ikke er noe. Ser ikke noe om dette i biosen heller. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har du prøvd Fdisk eller bruker du bare den partisjonsløsningen som er på windows xp cd'n? Jeg ville brukt fdisk til å lage partisjoner, der kan du også se hvilke andre hardisker som eventuelt er der. Hvis du ikke er kjent med fdisk er det bare å gå i dos og skrive fdisk, jeg bruker Ultimate boot cd http://www.ultimatebootcd.com/ jeg fant det gratis et eller annet sted. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 joda,jeg er kjent med fdisk. Men håpte jeg kunne lage partisjonen i win xp installasjonen. Har aldri sett at dette har kommet opp før bare Får teste fdisk hvis jeg ikke får det til. Takker for svar i hvertfall Lenke til kommentar
Mio Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Fant ut av problemet. Det er en spesiell diskettstasjon vi fikk med her. Det står ms,cf,sd og sm på den. (virker som et minne kort leser) Men når jeg koblet i fra den,så kommer ikke unknown disk opp Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Flott at du skriver at problemet er løyst og løysninga. Digger'e. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå