Gå til innhold

0x000000ED Unmountable Boot Volume

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hallo, jeg fikk denne erroren etter å ha prøvd å sette mitt Radeon 9800 Pro skjermkort bedre inn i sokkelen på grunn av stabilitets problemer med Doom 3.

Jeg begynner nesten å mistenke Hardisken, men jeg kan huske at dette problemet bare har skjedd etter at jeg har installert Via IDE miniport drivers, jeg har lest i Microsoft knowledge base og jeg tenker å prøve chkdsk /r eller bare reparere windows installasjonen... Kan denne erroren ha noe med Miniport driverene fra via? Hadde vært fint om noen som vet litt mer om denne erroren kan bidra med noen flere løsninger. Kjedelig uten data :D Jeg sliter også med noen fæle grafikk problemer i Doom 3... Jeg hadde nesten runna Doom 3, vært i Hell og kom tilbake til Alpha Labs. Da kunne jeg jo ikke spille mere enn 1 sekund før hele skjermen blir full av gule prikker, og VPU recover kommer på skjermen og så lukker jeg Doom 3 og windows funker som vanlig, det som var merkelig var jo at jeg kunne spille i mangfoldige timer før det pluttselig begynte å bli trøbbel, jeg gjorde ingen forandringer i systemet før grafikken ble hærpa.

har prøvd alle defaults i bios uten hell.

MVH

smint

Hardware:

xp 1800+ @ 2000+

Msi kt3 Ultra

512 DDR ram

Ac97 onboard lyd

Radeon 9800 pro catalyst 4.8 :cry:

nyeste via hyperion drivere

Western digital SE 120gb 8mb cache

EDIT: alle andre spill fungerer 100% stabilt Fifa 2004, Far Cry, Generals osv osv Bare Doom 3 med opengl som bugger

EDIT: Fiksa problemet!

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...