B4stian Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ja, er det mulig? på skolen er det stengt for det meste, og de har ikke photoshop osv.. så jeg tenkte at hvis jeg kunne styre min pc derfra hadde alt vært myhe bedre:P er det mulig og det viktigste er det sikkert? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Klart det går, vis dei rette portene er åpne. Sett for all del passord på maskina di. Meeeen photoshop via rdp? eg veit ikkje heilt. Ville vel ha satsa på noke anna spør skulen om du kan få installere photoshop vel. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ta en titt på denne bloggen: http://blogs.msdn.com/tristank/archive/0001/01/01/91806.aspx Og spesielt på kommentarene under, der kommer det fram litt forskjellig. Hva har du i andre enden, dvs hjemme? XP-boks direkte på nettet, eller et litt større nettverk med 2003 server? Det gjør det jo litt forskjellig når man skal finne løsninger. Kirikiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå