manav Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har Office XP engelsk versjon. Jeg har spell check for fransk og engelsk. Norsk klarer jeg meg forsåvidt greit uten men det hadde vært veldig praktisk med nynorsk. Jeg vet at det går ann å kjøpe proofing tools fra Microsoft, men dette koster en del. Finnes det et eller annet sted jeg kan laste ned en nynorsk ordbok til å bruke I Office? Eller et fridtstående program som kan rette en nynorsk tekst for meg? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
manav Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Så nettopp en nesten lik post nedenfor. Hva er sjansen for det??? Uannset, beklager. Kankje noen har noe mer å føye til likevel? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 I Word går du på Verktøy->Språk->Angi Språk. Og der finner du forhåpentligvis Norsk (Nynorsk) Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har Office XP engelsk versjon. Jeg har spell check for fransk og engelsk. Norsk klarer jeg meg forsåvidt greit uten men det hadde vært veldig praktisk med nynorsk. Jeg vet at det går ann å kjøpe proofing tools fra Microsoft, men dette koster en del. Finnes det et eller annet sted jeg kan laste ned en nynorsk ordbok til å bruke I Office? Eller et fridtstående program som kan rette en nynorsk tekst for meg? Takk for hjelpen. Jeg la ut en link til det på forumer her en gang. Da ble jeg banna (kasta ut) for en uke eller 2 uker eller hva det var + at jeg har fått en sånn irriterende 10 % advarsel på alle postene jeg sender inn.... Ikke lurt å gjøre dette Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sliter litt på skolen med det mest unødvendige faget man kan ha, etter kristendom. :!: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det stårat min versjon støøter nynorsk, men når jeg setter det som standard språk så retter den ikke så veldig rett. Når jeg skriver ikkje, så sier den at det er feil måte å skrive på. Å ja jeg har skjekka at det er nynorsk på alle steder. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Der ser du at til og med PCer liker ikke nynorsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå