Håvard Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 bare satt å titta, og kom over dette kabinettet.. Da tengte jeg følgene: Siden det er to powere i det, og siden deet er så tykt, er det da plass til to pcr i den?? to vanelige datar... det klarte jeg ikke å finne svar på, så jeg spør her jeg.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ikke umuligt, det er jo tross alt plass til 4 strømforsyninger! Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vanligvis pleier det vel bare å være plass til hovedkort osv. i det ene "kabinettet" mens det andre er ment som plass til harddisker og sånt, dermed en psu som leverer strøm til de. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 er det mulig å bygge to datar i den? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 er det mulig å bygge to datar i den? Send mail til komplett og spørr Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 er det mulig å bygge to datar i den? Send mail til komplett og spørr god ide, men der får jeg ikke så gode svar.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 greien er vel at kabinettet er delt i 2. på den ene siden kan du ha en haug med harddisker og på den andre siden skal du ha hk. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 er det mulig og ta ut det "harddisk stativet", som jeg kaller det?? Noen som har det kabinettet? Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Det kosta jo bare 10.000 så det er jo verdt pengene. Ville heller lagd et selv. Veide jo bare 52 kg også. Det er bare 192kr per kg Endret 6. september 2004 av AX_ Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 er det mulig og ta ut det "harddisk stativet", som jeg kaller det??Noen som har det kabinettet? Den dagen jeg har råd til et kabinett til 10k da........ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ville heller lagd et selv. .. det ville jeg å, men jeg er bare nyskjerrig, og lurer på om det er mulig.. Endret 6. september 2004 av Hrisebro Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Alt er mulig om du vil Men lag heller et sjøl. Mye bedre, og kanskje ikke så sinnsykt tungt Veide litt vel mye i grunn! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvorfor kjøper du ikke to kabinneter vær for seg, og sveier dem sammen eller noe sånt. Men herregud hva skal du bruke et sånt kabbinett til? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg hadde heller klinket dem sammen, men som du sier: hva i all videste verden skal man med det? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 skal bare si at jeg ikke har tengt og kjøpe det.. men bare så det, også tengte jeg.. dette er jo nesten dobbelt så breit som mitt, så da måtte jeg spørre Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 bare se på prisen .. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 bare satt å titta, og kom over dette kabinettet..Da tengte jeg følgene: Siden det er to powere i det, og siden deet er så tykt, er det da plass til to pcr i den?? to vanelige datar... det klarte jeg ikke å finne svar på, så jeg spør her jeg.. kosta litt mye da veide 50 kg kjøp 2 andre kabinetter skjær hull bygg dem sammen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 kosta litt mye da veide 50 kg kjøp 2 andre kabinetter skjær hull bygg dem sammen jaja.. men som jeg sa, så skal jeg ikke kjøpe det, bare lurte på om deet går jeg.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet883.htm Kom over den i sta, litt billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå