^^BullShit^^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 åssen klokker man et Powercolor radeon 9800SE? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Rivatuner liker jeg best.. Lenke til kommentar
^^BullShit^^ Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 hehe..her må du forklare litt nermere..er ikke no data-expert:P Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) har ikke prøvd rivatuner, men med Atitool kan man sjekke etter artifacts og se om man har klokket for langt. får du artifacts betyr det at du har klokket for langt - i korte trekk. Endret 6. september 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
corcky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ATI tool lastes ned her Lenke til kommentar
^^BullShit^^ Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 javel..hhee..skjønte ikke mye av det men. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 sjekk denne fine guiden :guiden Lenke til kommentar
corcky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Nå kan ikke jeg så mye om ati tool, men det er ikke verre enn å laste ned å innstallere programet og lete deg frem til menyen hvor du kan stille på klokkehastigheten. Du kan jo lese manualen til ati tool og få noen tips der. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 husk for all del å ikke overklokke for mye av gangen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 åssen klokker man et Powercolor radeon 9800SE? Hvorfor to like poster? Den andre er her Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 åssen klokker man et Powercolor radeon 9800SE? Hvorfor to like poster? Den andre er her har vel ikke hørt om bumping da Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 åssen klokker man et Powercolor radeon 9800SE? Hvorfor to like poster? Den andre er her har vel ikke hørt om bumping da De er postet på forskjellige tider da... Menmen.... Lenke til kommentar
^^BullShit^^ Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 sorry!!er litt ny på detta.. hehe..la ut 4 en gang å.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 sorry!!er litt ny på detta.. hehe..la ut 4 en gang å.. Hehe... Du lærer aldri visst du ikke gjør feil.. (sier ho mor... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 åssen klokker man et Powercolor radeon 9800SE? Hvorfor to like poster? Den andre er her har vel ikke hørt om bumping da De er postet på forskjellige tider da... Menmen.... nettopp derfor jeg sier det. han poster en ny tråd fordi han ikke fikk svar i den gamle, istedet for å bumpe. (jeg oppfordrer ikke til å bumpe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå