sandman Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Noen som kan fortelle meg hva som skal til for å få sett film jeg har på pc'n til tv'n i stua? Jeg har et NVIDIA 64MB GeForce2 MX 100/200 m/tv-out, og kabelen jeg har er en RG kabel. Men.....den er 10 meter, er det for langt til at signalene ikke kommer frem? For tv-skjermen er sort..... Programmet jeg bruker for å spille av dvd er PowerDVD 3.0. Er det noe annet jeg trenger (spesielle program etc), eller er utstyret rett og slett for dårlig? Sandman Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Husker ikke helt, men jeg mener at jeg på ATI kortet mitt (2-3 år siden) måtte koble fra pc-skjermen for å bruke TV-out, prøv det. Hvis ikke kan jeg ikke hjelpe deg, sorry! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 tviler på at kabelen er for lang uansett. men hva vet jeg Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Selv bruker jeg en kabel som er 10 meter lang, og det funker helt fint.. Så problemet ditt ligger neppe der. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Anbefaler å prøve TV-tool. Du har vel husket å enable TV-ut i driverne (valg av enhet)? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Bare lurte på, har du satt oppløsninga til 800*600 og aktivert ut tv-out? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Er ikke helt sikker på hvordan du gjør det på et Nvidia kort lenger, pga jeg har sluttet å støtte de. Men det er en annen sak... Har du aktivert tvouten i instillingen på skjermkorte? Hvis ikke så finner du der du stiller oppløsningen, å så under advanced. Der har du sikkert en "tab" som heter tv-out ellerno... Du må også få valgt riktig "kanal" på tv :smile: Håper dette hjalp /Cyrus Lenke til kommentar
sandman Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Har ikke prøvd å enable tv-out.....hehe, kanskje en fordel det ja. Får håpe det funker fint etter jeg har gjort det. Takk for hjelpen alle sammen! :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 anbefaler deg å SØKE i forumet, jeg er sikker på at det finnes MINST 1000 poster om emnet! Housey Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Tråden passer og skal være under skjermer og skjermkort + det finnes ørten poster om dette. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg