Gå til innhold

Laptop på avbetaling.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på en dell en gang i tiden og hadde tenkt å kjøpe på avbetaling.

Men da det viste seg at maskinen ville bli 43% dyrere så lot jeg det være.

Det er dyrt å være fattig......

Voodoo: Leste litt fort, har du en link til student tilbudet. Har ikke hørt om denne ordningen.

Endret av DFLW
Lenke til kommentar

tror whitebox har gode betingelser.

jeg skal lease 2 CL56 som koster 31496.- for begge.

Jeg leier dem i 36mnd med en mnd ca 974.- pr.mnd

36x974=35064.-

det fordyrer det med 3568.- over 3år for begge to.

Sammenlignet med Zepto som skulle ha 7200.- i fortjeneste.

Men nå har jeg en bedrift. vet ikke hvordan løsninger dem har for private..

Endret av Gega
Lenke til kommentar

Multicom bruker Her & Nå Handlekonto for betalingsutsettelse. Kan dette være aktuelt for deg?

Jeg tviler på at du får det uten renter, iallefall ikke uten hverken renter eller gebyrer. Grunnen til dette er at pga inflasjonen vil en rente-/ gebyrfri utsettelse/ avbetaling være et tap for selger; pengene blir mindre verdt med tiden...

Lenke til kommentar
Multicom bruker Her & Nå Handlekonto for betalingsutsettelse. Kan dette være aktuelt for deg? Jeg tviler på at du får det uten renter...

Det er faktisk mulig å få dette uten renter. Vi har alltid tilbud om 4 mnd. betalingsutsettelse og akkurat nå kjører vi kampanje med hele 6 mnd. betalingsutsettelse. Denne utsettelsen er rentefri, kun et mindre etableringsgebyr til GE Capital tilkommer. Etter den rentefrie perioden er over kan du selv velge å nedbetale hele beløpet (da altså UTEN renter) eller nedbetale kun deler av gjelden, men da vil renter påløpe fra og med den 7. måneden på resterende gjeld.

Lenke til kommentar
Det er faktisk mulig å få dette uten renter. Vi har alltid tilbud om 4 mnd. betalingsutsettelse og akkurat nå kjører vi kampanje med hele 6 mnd. betalingsutsettelse. Denne utsettelsen er rentefri, kun et mindre etableringsgebyr til GE Capital tilkommer. Etter den rentefrie perioden er over kan du selv velge å nedbetale hele beløpet (da altså UTEN renter) eller nedbetale kun deler av gjelden, men da vil renter påløpe fra og med den 7. måneden på resterende gjeld.

Det gikk litt fort i svingene :) Jeg mente uten renter og/eller gebyrer, en av tingene må man betale uansett. Men hey, 6 mnd utsettelse høres bra ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...