Thewiz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg et nytt Xbox spill, jeg har seffølgelig tenkt kjøpe meg Halo 2 når det kommer, men det er så lenge til. Kan dere gi meg noen råd? Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 burnout 3 / second sight Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) =nord,06/09/2004 : 21:26]burnout 3 / second sight satt og tenkte på dem jeg også , meget gode spill begge 2, men kansje litt vanskelig å få tak i butikken da! evt så kjøp Riddick Endret 6. september 2004 av redflame Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=293016 Masse tips der. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hvis du ikke har Star Wars KotoR, ville jeg gått for dette. Et av de få Xbox spillene som faktisk er bra. Edit: Leif Endret 6. september 2004 av [r]endre Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kjøp Shadow Ops: Red Mercury hvis du liker krig og action. Meget bra lyd og grafikk. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 egentlig vanskelig å anbefale uten å vite hvilke spill du har eller hva slags spill du liker for uhyre festlig 4-spiller-spill () kan jeg anbefale fuzion frenzy, og da særlig "sumo" og "twisted system" ellers er rallisport challenge 2 et glimrende bilspill dersom du da ikke er fanatisk tilhenger av realisme àla richard burns rally Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Jeg liker det meste av spill..Kotor har jeg prøvd å det synes eg ikke var noe bra.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Rainbow Six Black Arrow? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Psi-Ops. Klikk her for mer informasjon (helt nederst). Edit: feil url. Endret 7. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Rainbow Six Black Arrow? Vi får se, er egentlig litt lei av rainbow six (har det på pc) Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 burnout 3 / second sight Second sight er et bra spill, men er vel relativt lett å gjøre seg ferdig med. Burnout 3 virker veldig bra, men får nok ikke kjøpt det helt enda i Norge, men du kan alltids sjekke ut anmeldelser her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå