Radar1 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 En stund siden jeg var innom forumene på harware.no og må si jeg ble litt overrasket over manglende seriøsitet. Har vært en del på amdmb.com og der blir en faktisk møtt med mer respekt. Se på noen av de siste innleggene her i dette forumet under "komplett reklamering" Vel så har kanskje noen misforstått da, men at han har hodet feil skrudd på ? Så er det en som sitter med nytt ATI-kort uten at han får det til å virke. Et av svarene er at han burde heller ha ventet på å kjøpe et annet fordi ATI er bare "ræva". Dette er rett og slett respektløst og helt useriøst. Det er alle slags personer i alle aldre her på forumet. Noen kan litt, noen mye mer. Jeg synes vi skal forholde oss til det, og heller skape et forum der alle føler seg velkommen. Radar 1 å kj Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Er ganske enig med deg, men innlegget ditt blir ikke så seriøst når tråden er posta i skjermkort, skjermer-kategorien... Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Som sagt er jeg ganske ny her, og har ikke vært på andre forum ennå her. Det jeg henviste til var i dette forumet. Radar1 Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Så bare pell deg dit du kommer fra, Radar1!!! (Sorry. Kødda. Håper du ikke ble støtt av meg.) Er enig i at man til tider er litt vel useriøse her, men... Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Ble litt paff i første tekst-linje der ja Men OK :smile: Jeg håper de fleste er enig med meg ! Ha en god dag, det er sol på Vestlandet. Radar1 Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Kunne ikke vært mer enig... /Cyrus Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Radar, sjekk bla. tråden OK - takk og farvel http://forum.hardware.no/frames/hovedside....125&forum_id=60 og endel av de andre trådene under kategorien tilbakemeldinger, så finne du masse innlegg rundt temaet du tar opp. Har vært et ganske hot tema i det siste!! Så lykke til med å bli kjent på forumet, forsøk og meld ifra til moderatorene så posten din blir flytta til en annen kategori, tenker tilbakemelding er passende. Så kan du heller skrive svaret inn på tråden om ATI kortet hvis du ønsker å nå den som var frekk. Håper at du fortsetter og bruke forumet, for det er absolutt behov for flere seriøse brukere som ønsker å få bukt med useriøsiteten! MVH Knut Martin Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 er enig... sånn nå er det sagt, da blir vel tråden stengt nå? hmm ikke myntet mot noen som helst, er faktisk fornøyd med stengte useriøse tråder. ros til de som fortjener det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Må si meg enig med deg ja radar1... Har sett litt for mange av eksemplet du trekker fra her, men det er også mange som kommer med gode innspill her. Det er sol på østlandet også! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Flyttet denne til "Tilbakemeldinger". Stoppet den ikke da det var en "fersking" som postet i feil kategori. Når det er sagt så er vi klar over at seriøsiteten har falt, men vi gjør så godt vi kan med å rydde opp. Men, det er langt over 1000 nye posts her om dagen og det er en del å holde styr på... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg er helt enig i at seriøsitet har falt litt her, men da må brukere være flinkere til å varsle modder om dette, i stedet for å lage hele tråder for å klage.. Men kanskje man som fersking ikke bør være den første til å skrike høgt og attpå til legge den i feil kategori. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg synes det er seriøst nok... man får jo svar på det man lurer på, i de fleste tilfeller ihvertfall. Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Vel, som man roper i skogen.......... Jeg er på langt nær en fersking innen data. Har drevet med data i 15 år, og cruiset innom mye. Men beklager feilpostering; jeg visste ikke bedre jeg! Men jeg er tydeligvis ikke den første som "skriker høyt" ! Dere har jo emailadressene til brukerne: Hvis disse følger brukernavnet bør det være mulig å utelukke gjengangere som ikke bør være her. Brukernavn kan de jo skifte, men de gidder vel ikke skifte emailadressene sine så veldig ofte. OG FOR Å HA SAGT DET EN GANG FOR ALLE ; Forum som hardware.no er et absolutt "must" når det gjelder å holde seg orientert, få informasjon, gode ideer, problemløsning og tips. Og jeg er glad for at noen tar seg tid til å drive dette Radar1 [ Denne Melding var redigert av: Radar1 på 2002-05-07 18:56 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå