*Magnus* Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei! Søskenbarne mitt har en urgammel Pc, å har lyst på ny,. men jeg har jo liggenes et hovedkort med CPU å lydkort.. Så jeg tenkte å gi han den her, men.. hvilket intergret skjermkort er det som er på det hovedkortet ? Han ha fra før ATI Rage 128 Lt Pro er det intergretre på MSI kortet bedre enn det han har nå ? Å han har en Compaq pc fra før.. Kan han sette Compaq rammen på en MSI kort ? har nemmelig hørt at Compaq deler bare passer til Compaq pcer....... På forhånd takk! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg vet jeg bumper en par dager for tidlig.. men det begynner å haste Er det ingen som vet? hvlket integrert skjermkort den har.. å om compaq ram (128mb) passer på den....? Endret 8. september 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ikkeno VGA på dette: http://www.msicomputer.com/product/p_spec...._Ultra&class=mb Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har sett etter KT3 specs og finner ingenting om at dette hadde integrert VGA. Beklager.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 aww crap... jau jauø takker for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå