ChrM Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Skal kjøpe en 17'' med tv, den skal tjene som pc-skjerm og tv på soverom/kjøkken. Har lest om (og liker) Dell sin modell Dell og Phillips 17PF9945 (her?) Begge koster oppunder 7000. Hvilken anbefaler dere "proffer"? Jeg kan ikke nok om dette til å lese og forstå spesifikasjonene engang.... Noen andre modeller som er verdt å ta med i betraktningen? mvh ChrM Lenke til kommentar
elcabron Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil er det "akkurat" samme skjermen. Arrester meg gjerne, men jeg mener bestemt at det er LG og Philips som lager skjermene til Dell. Jeg ville med andre ord kjøpt den jeg hadde likt best, eller den som er billigest hvis det er stor pris forskjell. Lenke til kommentar
ChrM Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Vet du om de har samme spesifiakasjoner? Samme skjerm behøver jo ikke bety samme tilkoblinger osv....(?) Lenke til kommentar
elcabron Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du kan lese om Philips her: http://www.pcworld.no/produktguiden/index....8/vistype/speks Pris 6 894,- inkl. frakt Og om Dell her: http://www1.euro.dell.com/content/products...n&~tab=specstab Pris 6 670,- inkl. frakt Jeg er sannelig ikke sikker hvem jeg hadde valgt, men jeg tror neppe du vil bli misfornøyd uansett. Det er litt forskjeller på de så vidt jeg kan se ved ett kjapt titt. - Høytalerne er 10w hos dell, 6w hos Philips - Philips har litt lavere response tid 16ms mot Dell's 25ms (ikke sikker på om Philips oppgir riktig, slike saker vet jeg Dell derimot er veldig nøye på). - Philips koster 224,- mer, men dette betyr jo ingenting! Jeg tipper du ikke vil merke noen forskjell uansett hvilken du velger, og jeg tror de har de samme tilkoblingene... Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå