svamp Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg kan ikke si noen sum (tusenvis), men sannsynligvis altfor dyrt til at en gruppe russ skal betale for å ha den i ett år. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Hvor mye må man betale for hjemmeside og logo da? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvor mye må man betale for hjemmeside og logo da? Uff. Det er VIRKELIG patetisk å først spørre om logo til russebil, for så å få 20 gode forslag GRATIS og deretter spørre de samme personene om de vet om et designbyrå som kan gjøre jobben (fordi du syntes logoene som kom fram her sugde, am I right?) Isåfall: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Altså, oleeid, du må nesten ta å skjerpe deg litt: 1. Du starter en tråd og spør vennlig om noken vil lage en logo til deg. 2. Du får masse respons, og en del finfine forslag. 3. Du rakker ned på logoane. 4. Folk småkjefter deg pga pkt. 3. 5. Du unnskylder deg, og ber folk om å fortsette å poste forslag. 6. Du vil plutselig ha en avstemning pga. meir småkjefting mot deg. 7. Du spør til slutt kor masse det vil koste å få proffe til å lage logo til deg.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har da ikke syntes at noen av logoene sugde. Den ene skal faktisk brukes på en genser men ingen av de kan vi ha på bilen derfor spørte jeg etter flere forslag og priser på proff logoer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Oleeid: Beklager, men du uttrykker deg til tider ganske uklart, og ikke alltid helt i tråd med hva du egentlig mener. Bare sånn til ettertanke, og et tips fra meg til deg. Oleeid: Da tar jeg meg den frihet å quote meg selv. Ta deg tid når du skriver på forumet, og gjør deg forstått. Endret 15. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den ene skal faktisk brukes på en genser men ingen av de kan vi ha på bilen derfor spørte jeg etter flere forslag og priser på proff logoer. Hvilken skal brukes? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Det får dere se senere... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg skjønner hvorfor dere gidder... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg skjønner hvorfor dere gidder... Skjønner at vi gidder hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå