srbz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Flodhest: kan du lage den rød isteden bare for å se liksom? Hvis den skal på en rød russebil osv..... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Synes også det blitt mye på de andre. Det kan sikkert bli litt vanskelig å bruke det til trykk hvis det er så mye rundt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Og, ja, jeg er inspirert av deg, Waldmeister. Endret 7. september 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dunestar: Din ble jo ganske kul da. Det irriterte meg bare at skriften ikke stemmer helt i forhold til bakgrunnen ("plata"). Det er perspektiv på platen i bakgrunnen, men ikke skriften. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Den er grei subz00r. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) bare for skøy ... Er det mulig å få litt fartsstriper på denne? Logoen skal jo være preget av fart. Har foresten sett på en stor van idag som vi tror vi skal ha. Logoen kommer foran på panseret ihvertfall. Hadde vært morsomt med flere forslag. Husk: VI ER RØDRUSS, hehe :!: PS: EDIT: Er det mulig å få forslag der det ikke står 05. Vil se hvordan det ogs blir. Endret 7. september 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 PS: EDIT: Er det mulig å få forslag der det ikke står 05. Vil se hvordan det ogs blir. Blir vel noe sånt... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Den var ikke mye å skryte av da. Litt kjedelig faktisk. Kanskje det kunne hjulpet hvis logoen hadde vært mere avansert? biler, russeluer eller noe lignende. Vet ikke om det funker men. Endret 7. september 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 oleeid: Hva med å prøve å lage en selv? Mye lettere å få til ting sånn man selv vil ha de hvis man gjør det selv! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Den var ikke mye å skryte av da. Litt kjedelig faktisk. Kanskje det kunne hjulpet hvis logoen hadde vært mere avansert? biler, russeluer eller noe lignende. Vet ikke om det funker men. OT, men dog: Syns det blir litt for frekt å bare komme og poste her og forvente at folk lager masse ting til deg uten videre, for så å rakke ned på det... Du kommer ikke langt i verden med den holdningen der @Waldmeister: Word! Endret 7. september 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tja, så lenge man har en god grunn og en vennlig tone synes jeg det går fint at andre spør om en tjeneste eller to. Og du ser jo han har fått stor oppslutning Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sånn som jeg tolket det oleeid sa, så sier han indirekte at forslaget hans kanskje ikke var noe tess likevel. Jeg blir da ikke lei meg når jeg ikke har lagd logoen, og bare gjort en 15-sekunders jobb i PS etter et enkelt spørsmål. Oleeid: Beklager, men du uttrykker deg til tider ganske uklart, og ikke alltid helt i tråd med hva du egentlig mener. Bare sånn til ettertanke, og et tips fra meg til deg. STREK FOR HØFLIGHETSDISKUSJONEN____________________________ Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Det er greit. Jeg skal prøve å uttrykke meg bedre. Det var ikke meningen å rakke ned på noen forslag for jeg er meget fornøyd med de som jeg har fått inn. Jeg skal bare ha den beste logoen til bussen jeg. Jeg er ikke noe tess i å lage slikt sjøl så jeg har ingen rett til å hakke på andres forslag. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Men hvilken synes dere er best da folkens? Kanskje vi skal ta en liten avstemning på det der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Kan ikke si jeg er begavet i ps , men her er mitt noob forslag. Farger kan selvfølgelig endres etter smak. Skal prøve noe mer seriøst i morgen, da jeg har tid til å sette meg ned å prøve. Forslag Edit: leif Endret 9. september 2004 av fargoth Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Joiner her jeg også(warning, slapt forsøk) Jaja, jeg vet fonten suger Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Gandalf the Grey: Hva med å bytte ut fargene på skriften med hvitt istedenfor svart? Vanskelig å se hva som står på grunn av mørk bakgrunn og skrift Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 SirIce synes jeg har det beste forslaget hittil. Etter der kommer Dunestar og Waldmeister trampende. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Gandalf the Grey: Hva med å bytte ut fargene på skriften med hvitt istedenfor svart?Vanskelig å se hva som står på grunn av mørk bakgrunn og skrift Jeg kunne ha gjort det, men jeg er for lat å gidder ikke å fikse på det(jeg slettet i tilegg psd filen ) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Bra jobba folkens. Men hvor mye koster det for en proff logo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå