Gå til innhold

Logo og tips til russeside.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare for skøy ...

fastlane.jpg

Er det mulig å få litt fartsstriper på denne? Logoen skal jo være preget av fart.

Har foresten sett på en stor van idag som vi tror vi skal ha. Logoen kommer foran på panseret ihvertfall. Hadde vært morsomt med flere forslag. Husk: VI ER RØDRUSS, hehe :!:

PS: EDIT: Er det mulig å få forslag der det ikke står 05. Vil se hvordan det ogs blir.

Endret av oleeid
Lenke til kommentar
Den var ikke mye å skryte av da. Litt kjedelig faktisk. Kanskje det kunne hjulpet hvis logoen hadde vært mere avansert? biler, russeluer eller noe lignende. Vet ikke om det funker men.

OT, men dog:

Syns det blir litt for frekt å bare komme og poste her og forvente at folk lager masse ting til deg uten videre, for så å rakke ned på det...

Du kommer ikke langt i verden med den holdningen der :no:

@Waldmeister: Word!

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

Sånn som jeg tolket det oleeid sa, så sier han indirekte at forslaget hans kanskje ikke var noe tess likevel. Jeg blir da ikke lei meg når jeg ikke har lagd logoen, og bare gjort en 15-sekunders jobb i PS etter et enkelt spørsmål.

Oleeid: Beklager, men du uttrykker deg til tider ganske uklart, og ikke alltid helt i tråd med hva du egentlig mener. Bare sånn til ettertanke, og et tips fra meg til deg. :)

STREK FOR HØFLIGHETSDISKUSJONEN____________________________

Lenke til kommentar

Det er greit. Jeg skal prøve å uttrykke meg bedre. Det var ikke meningen å rakke ned på noen forslag for jeg er meget fornøyd med de som jeg har fått inn. Jeg skal bare ha den beste logoen til bussen jeg. Jeg er ikke noe tess i å lage slikt sjøl så jeg har ingen rett til å hakke på andres forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...