Jokko88 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Jeg vil overklokke prossesoren på min dell dimenson 8300, men det var akkurat ikke mye man kunne gjøre på biosen. Hjelper det å oppgradere biosen? Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hahaha.. compCRAP comp=computer Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tror ikke det er mulig å overklokke en ferdig pc :/, men kan ikke si noe sikkert siden jeg bare har vært borti hp, uheldigvis Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Det han mener er at Dell med 100% sikkerhet kan si at du ikke kan overklokke, det samme gjelder COMPAQ/Crap www.compaqsuxs.com Endret 6. september 2004 av Valent Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dell kan ikke overklokkes. Punktum. På fetteren min sin Dell har de tilogmed klart å fjerne Overdrive på 9600xt :S Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Eneste utveien jeg kan tenke meg i farta er å flashe til en kompatibel bios som ikke er tweaket av dell, men hvis du ikke har erfaring på dette området vet jeg ikke helt om jeg anbefaler det. Les bios-guiden på overklokking.no, så får du selv bestemme om du vil gjennomføre det. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 kommer itte til å funke.. eneste løsningen er å bytte ut all hardware. altså kjøpe nytt Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) hahaha..compCRAP comp=computer Takk DRITDÅRLIG svar. Buhuu Endret 6. september 2004 av Jokko88 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 kommer itte til å funke.. eneste løsningen er å bytte ut all hardware. altså kjøpe nytt holder det ikke med nytt hk ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Øøøøhh... doh! Hva er vitsen med å kjøpe en Dell/Compaq(HP) og så bytte ut HK fordi man så gjerne vil overklokke? Det er en grunn til at mr.Dell og Dell "support" ikke vil at svette nerde-fjortisser skal knote med ting de garantert ikke bør... På den annen side... På min Dell Inspiron kan jeg overklokke IGP (Geforc2Go) ganske bra/langt med RadLinker.. Litt kult.. den yter faktisk slett ikke dårlig med tanke på at det er IGP.. Så slutt å disse Dell.. Bra PC'er for folk som skal gjøre en jobb..ikke sitte her og nerde.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hahaha..compCRAP comp=computer Takk DRITDÅRLIG svar. Buhuu forventa du at han skulle juge? det er sant, e.o.d. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dell kan ikke overklokkes. Punktum. På fetteren min sin Dell har de tilogmed klart å fjerne Overdrive på 9600xt :S Alle produsenter utenom ATI selv har tatt bort Overdrive-funksjonen på Radeon 9600XT. Så de eneste ekte Radeon 9600XT er fra ATI selv. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hoho... Kom på et stilig scenario... Kjøpe nytt hk og putte det i dell'en, klokke noe VERRE og klage på at pc'en restarter seg fordi den "plutselig" ble så varm. Skulle likt å se trynet på den dell support fyren som åpner den maskina. Ellers er det basic umulig å klokke en dell, fordi de innstillingene rett og slett ikke er der i biosen. Easy as THAT (ikke dell) Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Easy as THAT (ikke dell) Det kan jeg være enig med. Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du kan ikke klokke ferdig pc vettu... bygg selv mye bedre Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du kan ikke klokke ferdig pc vettu... bygg selv mye bedre Helt sant. Den eneste måten man blir helt fornøyd med en PC er å bygge selv. Da har man alle muligheter, noe man ikke har med en ferdigbygd PC. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du kan ikke klokke ferdig pc vettu... bygg selv mye bedre åh, som jeg angrer på at jeg kjøpte meg Dell pc. Kunne langt ifra nok til å bygge min egen da jeg kjøpte den for rundt ett år siden, men burde ha ventet til jeg hadde mer kunnskaper, osv. I tillegg til dette betalte jeg 900 kr ekstra for 3 års garanti, i stedet for standard 1 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå