Gå til innhold

Overklokking av dell?

Jokko88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste utveien jeg kan tenke meg i farta er å flashe til en kompatibel bios som ikke er tweaket av dell, men hvis du ikke har erfaring på dette området vet jeg ikke helt om jeg anbefaler det. Les bios-guiden på overklokking.no, så får du selv bestemme om du vil gjennomføre det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Øøøøhh... doh!

Hva er vitsen med å kjøpe en Dell/Compaq(HP) og så bytte ut HK fordi man så gjerne vil overklokke?

Det er en grunn til at mr.Dell og Dell "support" ikke vil at svette nerde-fjortisser skal knote med ting de garantert ikke bør... :p

På den annen side...

På min Dell Inspiron kan jeg overklokke IGP (Geforc2Go) ganske bra/langt med RadLinker.. Litt kult.. den yter faktisk slett ikke dårlig med tanke på at det er IGP..

Så slutt å disse Dell.. Bra PC'er for folk som skal gjøre en jobb..ikke sitte her og nerde.. :D

Lenke til kommentar

Hoho... Kom på et stilig scenario... Kjøpe nytt hk og putte det i dell'en, klokke noe VERRE og klage på at pc'en restarter seg fordi den "plutselig" ble så varm.

Skulle likt å se trynet på den dell support fyren som åpner den maskina.

Ellers er det basic umulig å klokke en dell, fordi de innstillingene rett og slett ikke er der i biosen. Easy as THAT (ikke dell)

Lenke til kommentar
Du kan ikke klokke ferdig pc vettu... bygg selv mye bedre :thumbup:

åh, som jeg angrer på at jeg kjøpte meg Dell pc.

Kunne langt ifra nok til å bygge min egen da jeg kjøpte den for rundt ett år siden, men burde ha ventet til jeg hadde mer kunnskaper, osv.

I tillegg til dette betalte jeg 900 kr ekstra for 3 års garanti, i stedet for standard 1 år. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...