Margarus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 http://www.vaagenconsulting.com/ : GeIl rammen som ligger på nettbutikken på den siden der., hvorfor er 256 verisjonen såveldig billige å forsåvet 512 brikka også. er det slappe timings på den eller stramme? lurer på å kjøpe den rammen.. hva ville dere gjort. det er vertfall klart at jeg vil gå for den blå geil rammen. vaagen cunsulting butiikken ligger i nerheten av hvor jeg bor Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Blå modulene til Geil er value-serie, betyr da at dem ikke klokker like bra og muligens har litt dårligere timings. Om du ikke klokke merker du neppe forsjell. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skal du kjøpe GeIl-ram vil jeg anbefale deg å se på "Golden Dragon"-serien. Har et par selv og er veldig fornøyd. Stramme timings, og gode overklokkere... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 jeg tviler på at jeg kommer til å overklokke på den nye rammen ejg skal kjøpe. det blir nokk den 512 brikka hos vaagen cunsutling. den er jo 400 mhz så alt er vell bedre en den crusial pc2100 brikka jeg har nå :p Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skal du kjøpe GeIl-ram vil jeg anbefale deg å se på "Golden Dragon"-serien.Har et par selv og er veldig fornøyd. Stramme timings, og gode overklokkere... Ultra Platinum er også et alternativ. Har selv Ultra Platinum pc4000, og er nokså fornøyd. Tror allikevel ocz er den nye kongen innenfor overklokkingsvillige minnebrikker... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 ok jeg skal ikkke overklokke men grunnen til at jeg skrev overklokkings venlig var at jeg ville ikke få forslag om ram som egentlig er treg å dårlig..pga overklkkings vennlig ram pleier ofte å være raske å god orginale Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Crucial Ballistix er vel kanskje ett bra altarnativ? 512MB 2 2 2 5 greier den som standard. Og kan greie 250 fsb (Fra 200) med 2.5 2 2 5 på umodda HK hvis du senere skulle ville overklokke. http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2145&p=9 Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 som sagt rammen skal kjøpes hos vaagen consulting (se første post) Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Crucial Ballistix er vel kanskje ett bra altarnativ? 512MB 2 2 2 5 greier den som standard. Og kan greie 250 fsb (Fra 200) med 2.5 2 2 5 på umodda HK hvis du senere skulle ville overklokke. http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2145&p=9 Det ryktes at brikkene i denne testen var håndplukket av Crucial, og at få (om noen) har nådd slike hastigheter/timings... men, det er som sagt et rykte Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Om du har nforce3 så er det ikke å anbefale.... Skal selv selge 2*256 Geil Golden Dragon pc3500 brikker pga hovedkortet mitt ikke støtter minnet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det ryktes at brikkene i denne testen var håndplukket av Crucial, og at få (om noen) har nådd slike hastigheter/timings... men, det er som sagt et rykte Okay. Da bør den testen tas med iallefall en liten klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå