Joe DiMaggio Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Micen funker hos alle andre men ikke på min! jeg bruker intregert lydkort som står i dette hovedkortet! Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hmm prøvd å installere nye drivera, ta av mute på micen, plugga den i osv..? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 hmm prøvd å installere nye drivera, ta av mute på micen, plugga den i osv..? Ja har prøvd det også! Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Hei Hva slags mic bruker du? Noen mic'er trenger strøm (kondensatormic) andre gjør ikke (passive mic). Mitt lydkor er defaultet til å bruke kondensatormic, og jeg må flytte en jumper på kortet for å kunne bruke passivmic. I biosen på kortet ditt har du ett valg som sier: UR2 Duplex Mode This item allows you to select IR half/full duplex function. Options: Half, Full. Sjekk om den sier full duplex, er ikke helt sikker, men det kan hende det har noe med problemet å gjøre siden inn- og avspilling sammtidig krever full duplex. Lykke til Endret 17. september 2004 av monodonk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå