pcp160 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg er i ferd med å gå over fra isdn til adsl. Vil gjerne beholde isdn samtidig med adsl pga at jeg har faks og et trådløst isdn telefonsystem som jeg gjerne vil slippe å bytte ut. Er dette mulig å kjøre samtidig, isåfall hvor deler jeg linjen inn til huset, altså blir det splitter først og videre til henholdsvis isdn-boks og adsl modem, eller hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det går fint. Ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du splitter mellom analog linje og isdnboxen... (mellom veggkontakt og box) Lenke til kommentar
delfin Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ADSL bruker mye høyere frekvenser enn vanlig telefon/fax/etc så det eneste du trenger er en splitter for å "dele" linjen. Mao, JA, det er ingen problem. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ja selvsagt mulig å ha isdn og adsl.. splitteren må bare kobles på kabelen inn til huset før isdn boksen, dvs hvis kabel er festet innvendig isdnboks så må du har montør for å få løsnet telefonkabelen Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Ok, takk skal dere ha, dette forumet er det beste som har skjedd meg på lenge!! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 isdn boksen sitter ved siden av telefon-kontakt ved inntak og er tilgjengelig der, så da skal jeg klare å fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå