Gå til innhold

Hvor finnes det billig N-Gage?

:---{D

Anbefalte innlegg

Tenkte litt på å kjøpe en N-Gage nå som SX1´en min er blitt stjålet.. (R.I.P :cry: )

Men er det noen som har sett den billig i en butikk?? Så i prisguiden, men der er det veldig dyrt.. Er jo billigere i Telebutikken! Der koster det 1800,- kr...

Tenkte egentlig mest på den første versionen, ettersom det hadde vært greit med radio...

Takk!

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spaceworld har N-gage til 1498 med ring kontant... Grunnen til at vi ikke selger den til en krone er at dette er telefoner som telenor har bestemt gjennom en avtale med oss om at skal selges med ring kontant(les: sperret i alle bauer og kanter).

Lenke til kommentar
Spaceworld har N-gage til 1498 med ring kontant... Grunnen til at vi ikke selger den til en krone er at dette er telefoner som telenor har bestemt gjennom en avtale med oss om at skal selges med ring kontant(les: sperret i alle bauer og kanter).

Hmm.. Virka som en ganske grei pris.. Litt dårlig at det er så lite priser på butikkers hjemmesider.. :no:

prudent Skrevet 07/09/2004 : 08:31

Jeg har en flunkende ny N-Gage i uåpnet eske. Hvis du er interessert skal jeg vurdere å selge den. 

For hvor mye da? Hvor bor du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...