:---{D Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Tenkte litt på å kjøpe en N-Gage nå som SX1´en min er blitt stjålet.. (R.I.P ) Men er det noen som har sett den billig i en butikk?? Så i prisguiden, men der er det veldig dyrt.. Er jo billigere i Telebutikken! Der koster det 1800,- kr... Tenkte egentlig mest på den første versionen, ettersom det hadde vært greit med radio... Takk! Endret 6. september 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hmm........... Finner N-gage QD ganske billig rundt om, men ikke nr 1.. Rart.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Heh.. egentlig ikke så veldig rart. Det er den samme grunnen som gjør at du ikke finner en N3210 i butikkene lengre: gamle produkter fases ut. Så og si alle de store telebutikkene solgte ut N-gage v1 til spottpris for et par måneder tilbake. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har en flunkende ny N-Gage i uåpnet eske. Hvis du er interessert skal jeg vurdere å selge den. Lenke til kommentar
GA Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Spaceworld har N-gage til 1498 med ring kontant... Grunnen til at vi ikke selger den til en krone er at dette er telefoner som telenor har bestemt gjennom en avtale med oss om at skal selges med ring kontant(les: sperret i alle bauer og kanter). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Spaceworld har N-gage til 1498 med ring kontant... Grunnen til at vi ikke selger den til en krone er at dette er telefoner som telenor har bestemt gjennom en avtale med oss om at skal selges med ring kontant(les: sperret i alle bauer og kanter). Hmm.. Virka som en ganske grei pris.. Litt dårlig at det er så lite priser på butikkers hjemmesider.. prudent Skrevet 07/09/2004 : 08:31 Jeg har en flunkende ny N-Gage i uåpnet eske. Hvis du er interessert skal jeg vurdere å selge den. For hvor mye da? Hvor bor du? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (les: sperret i alle bauer og kanter). men som egentlig ikke er sperret;) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (les: sperret i alle bauer og kanter). men som egentlig ikke er sperret;) Skjønte ikke den delen jeg.. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tomat-Ulf: Si en pris så skal jeg se om det tilfredstiller mine krav. Er ikke vanskelig å tilfredstille tør jeg påstå. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (les: sperret i alle bauer og kanter). men som egentlig ikke er sperret;) Skjønte ikke den delen jeg.. det står på esken at de er låst. men de er ikke det Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 På expert i trondheim solgte de den (n-gage, v1) for 500 kr, og i den prisen var 100 kr i ringetid, og 150 sms inkludert. Det var tilbud det.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 På expert i trondheim solgte de den (n-gage, v1) for 500 kr, og i den prisen var 100 kr i ringetid, og 150 sms inkludert. Det var tilbud det.. Hmmmm.. Hadde vært greit med noe sånnt no ja.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Tomat-Ulf: Si en pris så skal jeg se om det tilfredstiller mine krav. Er ikke vanskelig å tilfredstille tør jeg påstå. Hvor bor du? Oslo? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Bor i Trondheim. Men broren min bor i oslo, så hvis det skulle bli aktuelt sender jeg den ned til han, og han møter deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå