darkwingduck Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Heisann. Skal installere Windows 98 SE på nytt igjen på den gamle PC`en min. Har en recovery-cd . Problemet kommer når jeg booter opp CD`en.. Da får jeg beskjed om at det ikke går å reinstallere Windows, fordi PC`en allerede har et operativsystem installert . Supporten på PC`en samt. software har for lengst gått ut, så jeg står uten hjelp der. Kanskje noen her har noen ideèr? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 *host* *hark* linux *host* *hark* Jeg vil påstå at alle de mest kjente linuxversjonene er bedre enn 958/98. De kan oftest kjøres på gamle maskiner også, så hvorfor du absolutt skal ha windows 98 reinstallert, det skjønner jeg ikke. Linux cd'ene (ihvertfall defora2) kan slette, og repartisjonere hardisken din.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kanskje du må formatere først. Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Linux er vel og bra, men på denne maskinen skal 98SE inn igjen . Hvordan formaterer jeg først, Perpyro? Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 skal opp med en Windows 98 bootdiskett og få opp kommandolinja. der skriver du Format C: det er ganske så enkelt. har du i hele tatt noen OS liggende på maskina di da? eller sier cd`en det for morro skyld? Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 HAr Red hat Linux + Win98 SE . Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Dette er litt pinlig, men: hvordan skriver jeg KOLON ( : ) i DOS? Må skrive "format c:" . Endret 6. september 2004 av darkwingduck Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 For deg blir det vel format cØ : er på Ø. Håper du forstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå