Boralis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Her finner du en test av den nye NorthQ NQ-4100 på 500W Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) MEn sikkert kjempedyr Endret 6. september 2004 av Blazter Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) DENNE ser heller ikke dum ut , det er en Ultra Xconnect 500 W Endret 7. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 De ser fete ut men hvor får du kjøpt de? og hva koster de? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Når det gjelder strømforsyninger har jeg funnet ut at Tagan 480watt som man får kjøpt på www.mpx.no er GENIAL! Lest flerfoldige tester om denne på nett, og den gjør susen. Alternativ er Levicom sitt power hos www.3dfxcool.no som leverer vanvittige 34 Ampere på +12v ! Og det til en sum av 849 kroner. Men jeg er mer lysten på Tagan sitt power egentlig, men det er pga. antall tilkoblinger og 3 års garanti. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Når det gjelder strømforsyninger har jeg funnet ut at Tagan 480watt som man får kjøpt på www.mpx.no er GENIAL! Lest flerfoldige tester om denne på nett, og den gjør susen. Vurderer denne jeg også. Hvis noen har gode tips til en bra PSU, kom gjerne med innspill i tråden min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå