torai Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har kjøpt en Plextor 24/10/40U ekstern med USB 2.0 På USB 1.1 porten brenner den med ca 6x,noe som vel er normalt. På USB 2.0 porten brenner den med 16x, mens den egentlig burde brenne med 24x. Platene er gode for 24x, så det er ikke problemet. Asus A7V333 raid med USB 2,0 onboard, Windows XP pro Nero 5.5 (kom sammen med brenneren) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Problemet er at selv om platene er 24X sertifiserte av plate produsenten vil ikke plextor'en brenne mer enn 16X på disse platene. (Et merke som har dette problemet er memorex plater, i tillegg til andre merker. f.eks kodak 24X vil den bare brenne på 8X!!!!!) Sjekk på plextor sine sider hva plater plextor anbefaler for bruk sammen med denne brenneren. Lenke til kommentar
unicus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg har en intern 32x Asus brenner, den takler bare 16x på 32x mmore cd'er. Gud veit hvorfor, kan være nero da. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Min Apacer 6x/4x/32x brenner bare på 4x den!! HEHE!! Samma åssen cd'er jeg bruker. I Easy CD Creator kan jeg noen ganger brennee på 6x.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå