Passasjer Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei. Lurer bare på hvor jeg kan kjøpe coop-prix pc. Og hvordan. Og en ting til: Selger de den fortsatt?? Takker for kjappe svar! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Høres rimelig jalla ut spør du meg Nei, bygg selv! Da får du mest for pengene! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Coop Prix pc en får du nok på Prix tro det eller ei Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Nei, bygg selv! Da får du mest for pengene! egentlig ikke, mange har prøvd å sette sammen samme oppsett som prix pc'n til samme pris, uten hell Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tror nok han mener hvilke Prix-sjapper som selger denne ub're pc'n(ja, jeg mener det) Lenny25: AMD Athlon64 3000+ prosessor MSI MS-7010 VIA-K8T800 basert hovedkort 512mb PC3200 DDR SDRAM 200 GB Seagate Barracuda 7200.7 harddisk 7200 omdr./min. 8x DVD+/-RW brenner Ati Radon 9800Pro / XT TV inn video inn/ut, VGA+DVI 3 FireWire porter, 2 i front, 1 på bakpanel 6 USB 2.0 porter, 2 i front, 4 på bakpanel Integrert 5.1 surroundlyd med analoge utganger, S/PDIF inn og ut 56K Fax/modem 100 Mbit nettverkskort 54 Mbit trådløst nettverkskort Lenke til kommentar
Blod Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Coop Prix pc en får du nok på Prix tro det eller ei eller på Coop Obs! elektro Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Coop pcen eier har den selv Doom3 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Så jeg skal bare gå inn i en Prix butikk og kjøpe den? Vet noen om de fortsatt har den? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hmm du kan jo ringe dem først og spørr om de har den... Men du må ringe runt store ommråder kansje 1-2 timer kjøring Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg bor ved Asker/Drammen. Det skulle være en ganske stor en ved Ikea i Sandvika. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg ringte og spurte, men de hadde den ikke. Noen som vet om noen som har den? Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Obs på Buskerud Storsenter har reklamert med den ihvertfall. Eller kanskje ring/mail hovedkontor og spør hvilke butikker som har tatt den inn i nærheten av deg. Lenke til kommentar
Hildemor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Prix har solgt PCene til OBS. Prøv ved din nærmeste OBS-butikk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Joda, prix-pcen kjøper du nok på rema Eventuelt kan du prøve din lokale prixbutikk. Eventuelt obs elektro... Herr Brun Endret 6. september 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 anbefales den pcen ja,du skal lete lenge etter mer verdi for penga Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har sendt mail til coop, dette er svaret: Hei Kampanjen på PC i uke 34 har vært en stor suksess, så dessverre tror jeg ikke det finnes flere pc'er igjen. Jeg kan ikke svare på om vi kommer med tilsvarende tilbud, da vi ikke kommenterer fremtidige tilbud. Anbefaler deg derfor å følge med i Coop Prix og Coop Obs! kundeaviser. Med vennlig hilsen Coop Norge AS Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Synn de ikke har flere igjen Lenke til kommentar
dwarrel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Da var jeg heldig som fikk tak i en igår. Hadde en kompis som bor i Arendal, og på Coop på tromøya hadde de visstnok 1 eller 2 igjen...hvis noen bor i nærheten der. Ellers ringte jeg stort sett rundt til alle butikkene i østfold distriktet, og svaret var: "Nei, den har vi ikke fler igjen av...ble utsolgt for leeeenge siden". Jaja, gleder meg iallefall til jeg får min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå