Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Direct Connect

Anbefalte innlegg

er det noen av dere NTNU eller folk ellers med raske forbindelser som bruker Direct Connect?

eller sitter dere å sliter med morpheus og slike dårlige ting?

PÅ DC er det fult av Svensker med 10mbit og det går sabla fort, men det er sjeldent jeg ser noen nordmen der. har dere en hemmelig hub?

er det noen som har 100 mbit som har lyst å lage en norks high speed hub?

Direct Connect kan lastes ned på http://www.neo-modus.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Folo skrev (2002-05-07 14:36):

er det noen av dere NTNU eller folk ellers med raske forbindelser som bruker Direct Connect?

har dere en hemmelig hub?

Vi har allerede en hub (faktisk to) for NTNU. Funker glimrende. Jeg tror ikke noen er interessert i å få en haug med adsl-folk inn der.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 16:18, buskmann skrev:

Vi har allerede en hub (faktisk to) for NTNU. Funker glimrende.

Jepp :grin:

Quote:

Jeg tror ikke noen er interessert i å få en haug med adsl-folk inn der.

Helt enig!

Dessuten vil det være vanskelig å lage et 100mbit-DC-nettverk, ettersom det må "inspiseres" manuelt fordi hvem som helst kan lyve om hastigheten sin.

Å sette opp et "Uninett-DC-nettverk" vil heller ikke hjelpe ettersom ikke alle har 100mbit.

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-05-07 17:14 ]

Lenke til kommentar

Helt enig. Ser ut som svenskene sitter med alt.

Men er det ingen av dere som har satt opp ftp da det går jo dobbelt så sjapt med nedlasting derfra.

Har en ftp hjemme nå men gidder ikke å la folk laste ned enda. Skal vente til jeg får meg Nextgentel, da kan jeg kansje oprette en konto til deg.

Send meg en mail

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det irriterer litt at ikke Snabbhubben er åpen for 100mbit-brukere, sitter sjøl og laster ned på 200-300 kb/s fra sverige, men det er way for tregt.. Mange av hubbene i sverige er jo også skripta, men de har det enklere med vpn osv.. må vel "melde" melde meg opp i noen fag slik at jeg får vpn der også..

Hvordan kunne vi uninett-brukere(158.38.*.*) evt. kunnet bidra for å få oss sjøl godtatt på snabbhubben?

-Øys

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...