Fedje Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 du ska bruke den du finner i kjør-cmd-ipconfig. jeg prøvde jeg har akkurat samme router og d funka for meg. Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hastighet på linja og host maskin er ? ikke at det har noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 du ska bruke den du finner i kjør-cmd-ipconfig.jeg prøvde jeg har akkurat samme router og d funka for meg. Har prøvd, men funka ikke. hastighet på linja og host maskin er ? ikke at det har noe med saken å gjøre 2Mbit/256ut, Amd64,1gb ram. Skal bare bruke den til pcw og litt public.(max 6 player) Kan ta litt bilder av hvordan det ser ut i morgen. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 minner på at du må ta sv_lan 0 i console.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Har det noe og si? Trenger ikke det når jeg bare kobler meg til med modemet, da finner alle også servern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå