Per_le Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Får snart pocket bike!!!!!! Gleder meg så sinnskt.. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 søskenbarnet mitt har bestillt en for 2 dager siden Gleder meg til han får den, måtte du betale mye? Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Fett! Hva skal man med en pocket bike? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 http://thegoodvibes.free.fr/pocket/xavier3.jpg har du kjøpt deg en sånn^^ ? HAHAHHAHAHAH: Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 6. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 søskenbarnet mitt har bestillt en for 2 dager siden Gleder meg til han får den, måtte du betale mye? kjøpte en banebike. 49 cc motor.. . kjøpte den for 5000 inkl frakt Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 6. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 http://thegoodvibes.free.fr/pocket/xavier3.jpg har du kjøpt deg en sånn^^ ? HAHAHHAHAHAH: nesten råe de da!! min går ca. i 70km/t Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 6. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Fett! Hva skal man med en pocket bike? more seg.. seff kjøre.. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Kjøp en stor en. Mye mer moro. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ser farlig (ubehagelig) ut. Endret 6. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Vær forsiktig og ikke skad dere da hvertfall, regner jo med at dere skal bruke den til banebruk. (OG OM DERE HAR TENKT Å KJØRE MED DE I GATA, SKADER DERE EN UNGE RISIKERER DU GJELD RESTEN AV LIVET.) Takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 kjøpte en banebike. 49 cc motor.. . kjøpte den for 5000 inkl frakt Får jeg muligheten til å gratulere deg og dine PS-skillz? Brukte du Paint? :!: Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 7. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) kjøpte en banebike. 49 cc motor.. . kjøpte den for 5000 inkl frakt Får jeg muligheten til å gratulere deg og dine PS-skillz? Brukte du Paint? :!: jeg brukte paint ja.. Endret 7. september 2004 av Per_le Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 paint?? den er sånn farge ppå den Han siktet vel mer til utklippinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå