Dark.Nero Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Heisann. Jeg Bruker MSN Messenger frekvent, og kommuniserer med mine venner, clan venner osv vha MSN. Men siden Lørdag 04.09 har jeg ikke kunnet logge meg på MSN... Det står da jeg skal logge meg på at jeg kjører internett i "Work offline", som er noe jeg ikke gjør... Jeg har prøvd det mange ganger, og hver gang kommer det samme. Kan noen hjelpe meg? Pre takk Lenke til kommentar
oycob Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 regner med du får opp sånn ie-boks som sier at du arbeider i frakoblet modus (working offline)... dersom du faktisk er tilknyttet inett fungerer det som regel å bare trykke "koble til" på denne. Da skal den forsvinne og du skal få koblet til. Ellers kan det være flere årsaker, men går det ikke raskere å reinstallere messenger enn å sitte og prøve i 2 dager for så å spørre her på forumet? og til slutt litt skikkelig offtopic, men irriterende: kan du ikke ta en titt på reglene for da og når... please? Lenke til kommentar
Dark.Nero Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Takker for infoen... og sorry for offtopic, men dette forumet er det jeg syntest passet best til det problemet jeg hadde, siden MSN er en internett tjeneste. Igjen Beklager for evt irriterelser. Dark.Nero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå