roger'n Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg lurer på et tilbud som Tele2 har på bredbånd, men har ikke noen erfaring med de hverken med telefon eller noe annet. Hadde vært fint om noen hadde noen erfaringer å dele Jeg bor i Skien Lenke til kommentar
operaman Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) har hatt kjempegode erfaringer med tele2 det ble levert presis før tiden og har bestandig litt høyere hastighet enn jeg har betalt for jeg bor i narvik Endret 6. september 2004 av operaman Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har hørt mye positivt, og mye negativt. Men uansett hvilken ISP du spør om erfaringer fra, vil det være begge deler. Men søk litt på forumet, så finner du nok en del info ang dette... Lenke til kommentar
skille Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Bruker selv Tele2, og har ikke hatt no mye tull med de.. Vil likevel nevne noe som kan få deg til å revurdere tilbudet: Sitat fra: http://support.tele2.no/go.cfm?id=3611&typ...ath=0i3197i3611 Sperring av porter På grunn av virusspredning og spam ønsker Tele2 å beskytte sine kunder for å unngå virusinfeksjon, samt hindre videre spredning fra kunder som allerede er infisert. Dette gjelder for ADSL Privat, ADSL Light og Dial-up Internet. Følgende porter blir derfor sperret for både inngående og utgående trafikk fra og med 14:00 i dag, 8. mars. Porter - Beskrivelse. Evt. aktuell virustype i parentes: 135 - DCE Endpoint Resolution 139 - NETBIOS 445 - Microsoft-DS 2745 - URBISNET (I-Worm.Bagle.e) 2475 - DTN1 - (I-Worm.Bagle.f) 3127 - CTX Bridge Port 4444 - KRB524/NV Video Default (Lovesan) 6777 - (I-Worm.Bagle.a) I tillegg blir port 25 sperret inn mot kundens ip-adresse, for dial-up-kunder. Tviler på at den vanlige bruker har behov for disse portene, men vil nevne det likevel.. Jeg har selv aldri merket noe til at de er sperret. (Ble likevel litt irritert i dag da jeg fannt det ut. Har aldri fått noen beskjed fra Tele2 om at de sperrer enkelte porter..... Synes de i det minste kunne sendt en mail til kundene...) -Trond Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har også bare gode erfaringer med tele2. Var en del rot med at fyren i telefonsuporten ikke registrerte bestillingen våres i databasen deres, så det tok litt lengre tid en forventet. Har kun hatt 2 små perioder med nedetid fra januar. Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har også Tele2 og har bare positivt å si. Får den hastigheten jeg betaler for og ingen nedetid. Lenke til kommentar
roger'n Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Takk til alle som kom med råd og vink, setter pris på det. Sier ikke nei til flere heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå