MoFFaSSa£ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Etter at jeg fikk maskinen min tilbake fra reperasjon, fungerte den som den skulle. Trodde jeg da. I alle spill som fungerte knirke fritt før måtte jeg bruke den laveste oppløsningen for at det skal fungere. Hva kan være feil? Fikk meg også et annet problem . En kompis av meg skulle låne DVD spilleren min, og da jeg startet maskinen min på nytt ble jeg bedt om og boote gjennom en disket. Hva er det som har kjedd? Takk for svar Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ryktes at den personen som reparerte pcn din bytta skjermkortet, rammen og cpu'n din Hvis det ikke er det så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Det ble byttet cpu og hovedkort Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Er det noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 drivere til skjermkortet ? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er det noen som kan hjelpe meg?? Du får mye mer hjelp hvis du poster i rett kategori... Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Får ikke instalert nye drivere...... Windows gotar ikke driverne til mit g4 ti 4200 kort Det kan være det som er problemet? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 pøh, du må bare trykke på Yes\ja eller laste ned riktige drivere. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Har alle versjonene av driverne, og prøvd dem. Måtte re-installere windows p.g.a at jeg ikke hørte på advarselen som jeg ble gitt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det ble byttet cpu og hovedkort hvis det ble byttet hovedkort,så er det jo lurt å formatere... du kan ha flaks,så slipper du...men som regel må man jo formatere.... Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Feilen er fiksa Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Feilen er fiksa Hva var feilen? formaterte du C:? Endret 8. september 2004 av dD. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Prøv en litt mer informativ emnetittel og kansje i en annen kategori som under lagringsmedier på hardwareforumet Denne tråden stenges, men skulle du trenge mer hjelp er du velkommen til å spørre mer hvis du har gjort de to tingene jeg har nevnt ovenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg