isen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg skal snart kjøpe meg en digital speilrefleks (Muligen Nikon D1) og lurer derfor på hvilket objektiv jeg skal velge. Har sett litt på Sigma 18-50mm F/3.5-5.6 DC og det virker jo som et bra objektiv til en rimelig penge. Synspunkter?Sigma 18-50 Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er et veldig rimelig objektiv, og i forhold til prisen er det helt sikkert greit. Nikons 18-70 er nok sannsynligvis bedre. Lenke til kommentar
isen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Men hva vil være det svakeste leddet D1 eller Sigma 18-50. Vil objektivet være en klomp om foten, ødelegger jeg et bra kamera. Eller vil de passe godt sammen. Hadde jeg hatt bedre råd ville jeg kjøpt nikkor 18-70mm, men jeg synes det blir litt rart å kjøpe kamera til 4000 og objektiv til 3500. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Den linsa er som grøt foran det kameraet!! Sats heller på noe i ex-serien eller brukt på foto.no!! Sigma 18-50mm / f2.8 er et mye bedre alternativ! Endret 12. desember 2004 av tomviktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå