Gå til innhold

Hvilken minister synes du Norge trenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe vi har nok av, så er det politikere. Kast hele gjengen på hodet ut av storting og regjering og la dem tjene til livets opphold på ærlig vis.

Der bevisste du netopp hvilket dumt barn du er

Det er ikke nødvendig å snakke om seg selv i 2. person.

hvem faen er du til å komme her å slenge dritt?

En eller annen nyregistrert banna bruker?

Kjenner du meg? har nemlig ikke hørt om deg!!!

Lenke til kommentar

mr tøff i tryne :roll:

Sier du!!

Som er 99 år gammel :roll:

:cool:

Torsteinen, det er sjeldent jeg mister så forferdelig respekt for en som tenker så konservativt som deg. Men når noen begynner å snakke om jødeplagen i Norge, og jødene som forsøker å ta over USA, da begynner det å bli for mye for meg. Det er lov til å ta det med ro. Hva for en jødeplage har vi i et land med kanskje 200 jøder, og 200 sekulære jøder? Hva? Nei, jeg måtte bare få det ut, du er avskrevet. Det får virkelig være grenser.

Lenke til kommentar
Er det noe vi har nok av, så er det politikere. Kast hele gjengen på hodet ut av storting og regjering og la dem tjene til livets opphold på ærlig vis.

Der bevisste du netopp hvilket dumt barn du er

Det er ikke nødvendig å snakke om seg selv i 2. person.

Som man roper i skogen får man svar.

Lenke til kommentar

mr tøff i tryne :roll:

Sier du!!

Som er 99 år gammel :roll:

:cool:

Torsteinen, det er sjeldent jeg mister så forferdelig respekt for en som tenker så konservativt som deg. Men når noen begynner å snakke om jødeplagen i Norge, og jødene som forsøker å ta over USA, da begynner det å bli for mye for meg. Det er lov til å ta det med ro. Hva for en jødeplage har vi i et land med kanskje 200 jøder, og 200 sekulære jøder? Hva? Nei, jeg måtte bare få det ut, du er avskrevet. Det får virkelig være grenser.

Sliter du helt eller? Hva har dette på forumet å gjøre?

Jeg snakket med deg på msn om jøder ja..

Jeg sa ALDRI at norge har eller har hatt problemer med jøder, det har vi heller ikke

Det jeg sa gikk på at jødene har makten i senatet i usa, og jeg mistenker at det er grunnen til at usa står nesten alene om å støtte israel i israel-palestina debatten, så nå får du slutte å snakke piss, og heller komme med fakta, dette er intet annet enn uthenging

Lenke til kommentar
Det jeg sa gikk på at jødene har makten i senatet i usa, og jeg mistenker at det er grunnen til at usa står nesten alene om å støtte israel i israel-palestina debatten, så nå får du slutte å snakke piss, og heller komme med fakta, dette er intet annet enn uthenging

Litt spesielt, da, at det faktisk er de mest konservative kristne (i republikanerne og demokratene) som er mest Israel-vennlige, ikke jødene selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...