V!king1 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Trenger en ny vifte av sorten 92x92x25mm. Har sett at mange anbefaler Papst vifter men lurer på om det er noe jeg overser. Skal ha Mest mulig m3/t med minst mulig støy. jeg vet ikke hvor mye feks 20 db er. Skal sove i samme rom, men når pc står på ellers så er det musikk på så da er ikke støy et problem. Den viften i maskinen som bråker mest nå er den orginale som er på Hercules radeon 9800pro kortet mitt. Hvilken butikk og vifte anbefaler dere? PS: Vill ikke ha noe delta, med mindre den er under 40db Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 delta med viftestyring Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 i teorien så er 20 db ikke hørbart, men dette oppgir så å si alle, noe som ikke stemmer for jeg er snart døv. Så i praksis på bør du satse på UNDER 20DB vifter;) papst er de som holder det de sier, så gå for en papst vifte du. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 i teorien så er 20 db ikke hørbart, men dette oppgir så å si alle, noe som ikke stemmer for jeg er snart døv. hvilken papst vifte da? vill ha noe som blåser litt luft da, å da rekner jeg med at jeg må over 20db uansett Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 delta med viftestyring Smoch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå