tunefish Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har aldri hatt problemer med dette før, men når vi nå deler filer med hverandre på lokalnettet, skjer alle overføringene av filene over internett, hvilket selvsagt er ganske dritt siden det tar opp all båndbredde og går sinnsykt treigt. Har ikke sjekket om det samme gjelder i spill, men det ville i såfall også vært utrolig kjipt. Alle forslag eller erfaringer mottas med takk! Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kan du ha eit rutingproblem? Om du har standard Windows med standard nettverksoppsett, kan du avinstallera nettverk, TCP/IP, nettverkskort og full pakke. Så installerer du alt igjen, og vips får du eit stort og breit smil :-D Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hm, har akkurat installert ruteren, så tror ikke det skal være noe galt med den... vet ikke hvor lysten jeg er på å reinstallere osv... men hvis det er det eneste forslaget jeg får så blir det vel det jeg må... thanx anyway Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvis du åpner et dosvindu og skriver "route PRINT" og paster sakene her, så har vi hvertfall noe å gå utifra.... mvh greiguttn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå