Celia Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Når jeg tar av kameraet, så piper det tre ganger og så står det e 18 helt ned i venstre hjørne, hva betyr det? Det virker som det bare skjer når jeg holder kameraet med linsen ned eller kameraet rett frem, hvis jeg tar det av med linsen opp, opp mot ansiktet mitt så skjer det ikke. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hva mener du med "ta av" kameraet? og hva slags kamera er det? Lenke til kommentar
Celia Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Det står i titteelen hva kameraet heter, det heter canon a 60 og ta av kameraet betyr i denne sammenhengen å trykke på av knapppen. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ett søk hos Google med søkeordene canon e18 error ga masse treff. Ser ut til at ditt problem er zoom-funksjonen og at denne bruker for lang tid til å trekke linsa helt inn innen en gitt tid når du slår av kameraet. Kan være dårlige batterier, men mest sannsynlig sand eller annet rusk som gjør at linsa beveger seg tregt. Neppe noen garantisak hvis det er sand som er årsaken, men linsesystemet må renses for å bli kvitt feilmeldingen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 E18 er feil med linsen eller zoom-funksjonen (som oftest). Så lenge kameraet ikke er utsatt for støt/slagskader, vann, sand eller støv, og kameraet er innenfor garantitiden, er dette en garantisak som repareres gratis. De pleier å bytte ut hele objektivet/zoomfunksjonen på kameraet i slike saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå