Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Ja, nå begynner høst-ferien å nerme seg, og med den følger som oftest en drøss med Dataparties... Så jeg lurer på om det er noen her på forumet som har tenkt seg til Xplore i høst-ferien? (andre enn bare meg da ) Her er hjemmesiden deres... http://www.xplore.nu Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg skal 100% dit! Gleder meg! Var der i fjord oxo.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 har sykt lyst, men det er litt langt å dra. Ca 15 mil heffra, så da er det ingen som gidder å kjøre på meg. Men neste år har jeg sikkert skaffa meg lappen selv, så da kan det bli. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 har sykt lyst, men det er litt langt å dra. Ca 15 mil heffra, så da er det ingen som gidder å kjøre på meg. Men neste år har jeg sikkert skaffa meg lappen selv, så da kan det bli. Joda, kom du også! Så kan jeg kjøre deg! Knall artig på Xplore! Ganske bra folk, og organiserte aktiviterer! Det er lite Crewet IKKE kan hjelpe deg med! Bare synd at nettet eller strømmen (eller begge?) faller ut da...Men hvilke store dataparties er det nettet IKKE faller ut av da? Gjorde jo til og med det på TG! :!: Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Ja, vi fra Meldal bor som regel ganske langt una diverse lan, untatt Meldal-LAN som faktisk er i Meldal Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Ja, vi fra Meldal bor som regel ganske langt una diverse lan, untatt Meldal-LAN som faktisk er i Meldal Va har det med denne saken å gjøre? Faktisk, hva har det med NOE å gjøre i det hele tatt? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Lurte inn en liten link der Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Lurte inn en liten link der Ja, men hva har MeldalLAN å gjøre med Xplore? Jeg vet faen ikke en gang HVOR Meldal ligger! EDIT: Hei, en liten oppdatering : Det skal være begravelse i samf huset i morra, og det vil si : ingen musikk, og STILLE gåing i gangene, med andre ord å vise respekt! Å fy faen! Så lenge og høyt har jeg ikke ledd på laaang tid! Tenk å arrangere dataparty mens en begravelse pågår?! Det må være en liten plass! Ligger "kjøpe-senteret" i dette samfunnshuset også da eller?! :!: :!: :!: Endret 24. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Og DU snakker om off-topic? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 hvor mange deltakere ?? nei skal ikke, skal på NaIT 2004 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 hvor mange deltakere ?? Plass til 350... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Tja, bor jo på Levanger. Men som stundent tror jeg rett og slett ikke jeg har råd Hadde engentlig tenkt meg på xenox, men må droppe det... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 [quote name='Darth Kjell' date='24/09/2004 : 18:51'] Tja, bor jo på Levanger. Men som stundent tror jeg rett og slett ikke jeg har råd Hadde engentlig tenkt meg på xenox, men må droppe det... [/quote] Ah, mange levangs-bygg her på forumet! Skikkelig bra! Selv bor jeg på Skogn. Joda, skrap sammen noen slanter her og der, Xplore er garantert verd det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå