O. B. Lix Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Les denne artikkel Digg. eller hva? Burde ikke ta for lang tid før lignende skjer for europa, da? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Wow, en sånn en kunne jeg likt å ha! Men kjenner jeg det asiatiske/europeiske markedet rett tar det minst et år før den kommer til disse trakter. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 litt digg da... 1.5 gigabyte... blir kult når det kommer hit Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Den må jo veie et tonn. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Den må jo veie et tonn. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Den er nok lett, f.eks har Creative Nomad MuVo2 1.5GB likedan harddisk og veier 90g... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hmm Tenk på at man kan få 1 GB på sx1 også da, men for all del: FET telefon... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Med mindre de tar i bruk det mest hightech som fins av batteriteknologi og starter produksjon av en type som kan drifte mobilen 3 dager, så tror jeg de kommer til å slite. 6timers batteri er bare latterlig. Sikkert en grei mobil til å transportere litt data med. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Den er nok ikke grei til å transportere data med, da er minnekort som finnes i sx1 eller tilsvarende MYE raskere (med minnekortleser) Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hmm Tenk på at man kan få 1 GB på sx1 også da, men for all del: FET telefon... 1 Gb mmc koster ca 1000,- nå (vil ha, vil ha) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hmm Tenk på at man kan få 1 GB på sx1 også da, men for all del: FET telefon... 1 Gb mmc koster ca 1000,- nå (vil ha, vil ha) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva bruker dere alt minnet til egentlig? Fullstappet med mp3'er eller? Har ennå 20 mb ledig på 32 mb kortet mitt jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva bruker dere alt minnet til egentlig? Fullstappet med mp3'er eller? Har ennå 20 mb ledig på 32 mb kortet mitt jeg. på symbian telefoner kan man ha ganske mange programmer, men det som tar mest plass er filmer ! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ja jeg er klar over at filmer og programmer kan ta opp endel plass. Men er det noen av dere som f.eks har sett hele Forrest Gump på telefonen sin? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du legger inn ALLE donald duck-tegnefilmene tar det MYE plass (derfor vil jeg ha 1 gb) Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Apparatet er også utstyrt med en FM-sender, slik at den kan overføre innspilt musikk til en radio i nærheten. Hva sier Post og Teletilsynet til synes til det da? Det finnes jo FM sendere til f.eks iPod og det er hvis nok ikke lov å bruke. Fullt mulig jeg tar feil angående og at det var Post og Teletilsynet, men FM sendere er ikke lov i norge.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du legger inn ALLE donald duck-tegnefilmene tar det MYE plass (derfor vil jeg ha 1 gb) Haha. Åkei...det er jo fortsatt ræva å se på, men sikkert greit når man venter i kø eller noe sånt. Kjøpte Donald dvd'en jeg. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Det er ikke ræva kvalitet med smartmovie/XVid/symbian, men er perfekt, og det er ikke plass til alle donald på 1 dvd heller (i "dvd-format"). Så det finnes mange flere episoder enn de på DVDen da (den med 2 dvd "chronlogical donald" har 34 episoder, jeg har 83 (og det finnes sikkert flere...) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skal skaffe meg et 512MB MMC til SX1-en min! Da blir det MP3 da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå