miCro Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Jeg har en hel haug med videosnutter som jeg har planer om å få satt sammen til en lang sammenhengende film. Problemet er at jeg ikke trenger alt som er i hver av disse snuttene, bare deler av de. Det jeg lurer på er derfor følgende: Hvordan kan jeg kutte ned lengen på småfilmene og få lagret disse som selvstendige filmsnutter? Endret 6. september 2004 av miCro Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Spørs hvilket format de er da... Har du WinXP, så har du jo også Movie Maker som du kan redigere filmer i. Lenke til kommentar
Online Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja det er helt enkelt å bruke WMM til å sette sammen snuttene til et sammenhengend prosjekt , men når en lagrer det , så blir det lagret i WMM format , som ikke er brennbart for å vise på en DVD spiller...så spørsmålet mitt blir derfor...Hvordan skal en i en brenningsprosess få WMM formatet til en AVI format? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kan vel lagre i andre format enn WMM om en tar ned Windows Movie Maker 2, som du får gratis på microsoft.com.... Prøv det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå