thompa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er på jakt etter en relativ enkel bærbar PC som skal brukes i skole sammenheng. Ønsker en stabil pc med cd eller dvd-brenner og trådløst nettverkskort. Den skal ikke brukes til tungt grafisk arbeid eller ressurskrevende spill. Hvilken er å anbefale i denne jungelen av tilbud?? Som nevnt i Emnetittel bør prisen være 10000,- (+ -) Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Selle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ser selv på en tundra 1556 fra psdata, eller en Fujitsu-Siemens Amilo PRO V2000. Tro begge maskinene er bra kjøp, men er ikke sikker på hvilken jeg skal velge... Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hallo Er ute etter en laptop jeg og. Så i dag at psdata har en bærbar pc på tilbud. Tundra 1556K Centrino Er dette en bra pc sammenlignet med f.eks. Elitegroup G553 D1500 ? Begge koster i underkant av 10.000 ,- Håper noen kan komme med noen fine svar på laptop anbefalinger Endret 6. september 2004 av Howard B Lenke til kommentar
Cera Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Personlig ville jeg valgt en ibook til dette formålet og denne prisen. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tundra 1556K har dobelt så mye mine som Elitegroup G553 D1500, pluss at WIndows er inkludert i prisen. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Personlig ville jeg valgt en ibook til dette formålet og denne prisen. God ide, men skal du ha DVDbrenner på en slik en blir det fort dyrt...(passerer vel 12.000 eller noe da) Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 For min del så er ikke ibook et alternativ. Tundraen virker interessant, men har ikke så veldig kjennskap til det merke. Noen her som har den maskinen? Lenke til kommentar
thompa Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Gjorde det enkelt.... Kikket litt rundt på nettet etter tester ol. , og bestilte Tundraen og ble ferdig med det.... Virker som et godt kjøp!!! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hehe.. kanskje like greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå