Gå til innhold

Nytt "impuls" fra Nokia

P.Gee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har alltid hatet Nokia siden 3XXX kom på markedet.

Men nå må jeg ærlig med hånden på hjertet innrømme at jeg har falt for en NOKIA, nemlig denne:

https://prisguiden.no/produkt/21002

Noen av dere som vet når denne mobilen vil komme ut i butikkhyllene eller på markledet?

På ineternettsidene der du får kjøpt mobilen står det som regel "snart", "7 dager" eller en ca angitt dato, men vi vet alle at denne datoen ikke stemmer og disse faktaene er til å lokke oss, glede oss, og den får oss til å forberede oss til å handle snart.. Men når er snart?

hva med at de tastene som er rett under skjermen er helt lattlig plasert a!!! nokia kan ikke det der med tasteoppsett! (se og lær fra sony ericsson!) :thumbdown:

Lenke til kommentar

Oi.

Jeg hører at så mange skal ha den telefonen. Det er selvfølgelig litt kjedelig når jeg er den personen som liker å skille meg ut med fancy ting.

Det verste er om den oppnår samme status som e700/710 Da ville jeg ha grått, igjen..

Men en ting er litt kjedelig, ingen ytterskjerm betyr ukjent nummer.

Og Ingen ytterskjerm får deg til å måtte svare på samtaler du ikke har lyst til å svare på.

Ingen mulighet til å flykte fra grusomme sjefer eller plagsomme venner..

Spiller ytterskjermen stor rolle for dere?

Endret av P.Gee
Lenke til kommentar
Oi.

Jeg hører at så mange skal ha den telefonen. Det er selvfølgelig litt kjedelig når jeg er den personen som liker å skille meg ut med fancy ting.

Det verste er om den oppnår samme status som e700/710 Da ville jeg ha grått, igjen..

Og Ingen ytterskjerm får deg til å måtte svare på samtaler du ikke har lyst til å svare på.

Synes personlig at en ytterskjerm bare ødelegger for designen jeg... i tillegg blir det fort ripete (en av grunnene jeg har flipflap til å begynne med, at skjermen unngår riper), og så bruker det attpåtil batteri.

Men jeg kan skjønne det er bra for folk som liker å vite hvem som ringer dem. Selv har jeg ingen ønsker eller behov for å unngå noen som helst som ringer meg så da spiller det liten rolle. Det eneste bra med ytterskjerm er at den viser klokka, men ærlig talt sjekker jeg klokka så sjeldent at jeg langt på vei foretrekker uten ytterskjerm. (er vanligvis klokker rundt meg også)

Anyway, syntes den telefonen der så mye penere ut enn samsung e7x0 som så mange digger. Også har denne mye bedre funksjonalitet og skjerm også da. Ser ut som en vinner i min bok, men dessverre vil jeg sikkert tenke annerledes når alle fjortissene kjøper en :D

Endret av aabxx
Lenke til kommentar
Oi.

Å åpne en klapptelefon uten ytterskjerm gjør ikke at du tar telefonen samtidig. Dette kan man slå av.

I tillegg så kan man jo ha telefonen med displayet opp og lukket igjen så vidt jeg veit..er ikke helt sikker men..

Lenke til kommentar
Ser ut som en vinner i min bok, men dessverre vil jeg sikkert tenke annerledes når alle fjortissene kjøper en :D

hvorfor det? klarer du ikke stå for dine egne valg og meninger eller?

tror ikke dette blir noen fjortisstelefon. den er for stor, tung og upraktisk til det, så du kan nok ta det med ro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...