moshpit Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 enig der. .jeg prøver å selge min S65 for å få råd til 6260 Lenke til kommentar
mphones Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har alltid hatet Nokia siden 3XXX kom på markedet. Men nå må jeg ærlig med hånden på hjertet innrømme at jeg har falt for en NOKIA, nemlig denne: https://prisguiden.no/produkt/21002 Noen av dere som vet når denne mobilen vil komme ut i butikkhyllene eller på markledet? På ineternettsidene der du får kjøpt mobilen står det som regel "snart", "7 dager" eller en ca angitt dato, men vi vet alle at denne datoen ikke stemmer og disse faktaene er til å lokke oss, glede oss, og den får oss til å forberede oss til å handle snart.. Men når er snart? hva med at de tastene som er rett under skjermen er helt lattlig plasert a!!! nokia kan ikke det der med tasteoppsett! (se og lær fra sony ericsson!) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 6260 frister meg også. Har pengene, men telefonen eksisterer jo ikke på markedet enda! Netshop har den ubekreftet 13.10 - MPX 30.09 - Mamoz 17.09. Kommer garantert ikke før i oktober Tar den med en gang den kommer. Lenke til kommentar
P.Gee Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Oi. Jeg hører at så mange skal ha den telefonen. Det er selvfølgelig litt kjedelig når jeg er den personen som liker å skille meg ut med fancy ting. Det verste er om den oppnår samme status som e700/710 Da ville jeg ha grått, igjen.. Men en ting er litt kjedelig, ingen ytterskjerm betyr ukjent nummer. Og Ingen ytterskjerm får deg til å måtte svare på samtaler du ikke har lyst til å svare på. Ingen mulighet til å flykte fra grusomme sjefer eller plagsomme venner.. Spiller ytterskjermen stor rolle for dere? Endret 7. september 2004 av P.Gee Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Synes den er ganske kul jeg! Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Oi.Jeg hører at så mange skal ha den telefonen. Det er selvfølgelig litt kjedelig når jeg er den personen som liker å skille meg ut med fancy ting. Det verste er om den oppnår samme status som e700/710 Da ville jeg ha grått, igjen.. Men en ting er litt kjedelig, ingen ytterskjerm betyr ukjent nummer. Og Ingen ytterskjerm får deg til å måtte svare på samtaler du ikke har lyst til å svare på. Ingen mulighet til å flykte fra grusomme sjefer eller plagsomme venner.. Spiller ytterskjermen stor rolle for dere? Synes personlig at en ytterskjerm bare ødelegger for designen jeg... i tillegg blir det fort ripete (en av grunnene jeg har flipflap til å begynne med, at skjermen unngår riper), og så bruker det attpåtil batteri. Men jeg kan skjønne det er bra for folk som liker å vite hvem som ringer dem. Selv har jeg ingen ønsker eller behov for å unngå noen som helst som ringer meg så da spiller det liten rolle. Det eneste bra med ytterskjerm er at den viser klokka, men ærlig talt sjekker jeg klokka så sjeldent at jeg langt på vei foretrekker uten ytterskjerm. (er vanligvis klokker rundt meg også) Anyway, syntes den telefonen der så mye penere ut enn samsung e7x0 som så mange digger. Også har denne mye bedre funksjonalitet og skjerm også da. Ser ut som en vinner i min bok, men dessverre vil jeg sikkert tenke annerledes når alle fjortissene kjøper en Endret 7. september 2004 av aabxx Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Oi.Jeg hører at så mange skal ha den telefonen. Det er selvfølgelig litt kjedelig når jeg er den personen som liker å skille meg ut med fancy ting. Det verste er om den oppnår samme status som e700/710 Da ville jeg ha grått, igjen.. Men en ting er litt kjedelig, ingen ytterskjerm betyr ukjent nummer. Og Ingen ytterskjerm får deg til å måtte svare på samtaler du ikke har lyst til å svare på. Ingen mulighet til å flykte fra grusomme sjefer eller plagsomme venner.. Spiller ytterskjermen stor rolle for dere? Å åpne en klapptelefon uten ytterskjerm gjør ikke at du tar telefonen samtidig. Dette kan man slå av. I tillegg så kan man jo ha telefonen med displayet opp og lukket igjen så vidt jeg veit..er ikke helt sikker men.. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ser ut som en vinner i min bok, men dessverre vil jeg sikkert tenke annerledes når alle fjortissene kjøper en hvorfor det? klarer du ikke stå for dine egne valg og meninger eller? tror ikke dette blir noen fjortisstelefon. den er for stor, tung og upraktisk til det, så du kan nok ta det med ro. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Spurte Mamoz data om de visste mer ang. leveringstid for telefonen. Kom ikke mye nytt, men kan paste mailen likevel: Det aner vi desverre ikke. Vi har den ubekreftet inn på lager 01.10.04. Har desverre ingen indikasjon på når den kommer inn. Lenke til kommentar
P.Gee Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Etter det jeg har hørt og lest av deres uttalelser vil jeg sansynligvis skaffe meg en slik skjønnhet. S700 tror jeg kommer for sent ut.. Og da vil den gå "tapt" for de nye funksjonene.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Etter det jeg har hørt og lest av deres uttalelser vil jeg sansynligvis skaffe meg en slik skjønnhet. S700 tror jeg kommer for sent ut.. Og da vil den gå "tapt" for de nye funksjonene.. S700 er også STOR i forhold til 6260 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jo, men så kan du gjøre en hel del uten å åpne telefonen(S700) noe du ikke kan med 6260. Er vist bare for å skrive meldinger og slå et nummer du trenger å åpne telefonen for å gjøre. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du kan vri rundt skjermen på 6260 også da Der sitter jo både navigasjonstastene og de to andre knappene(meny knappen) noe som gjør at man kan navigere og slikt uten a ha fremme tastauret her også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå