P.Gee Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Jeg har alltid hatet Nokia siden 3XXX kom på markedet. Men nå må jeg ærlig med hånden på hjertet innrømme at jeg har falt for en NOKIA, nemlig denne: https://prisguiden.no/produkt/21002 Noen av dere som vet når denne mobilen vil komme ut i butikkhyllene eller på markledet? På ineternettsidene der du får kjøpt mobilen står det som regel "snart", "7 dager" eller en ca angitt dato, men vi vet alle at denne datoen ikke stemmer og disse faktaene er til å lokke oss, glede oss, og den får oss til å forberede oss til å handle snart.. Men når er snart? Endret 6. september 2004 av P.Gee Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Fikk lyst til å kjøpe meg denne over nytt år, når jeg har litt mer penger enn det jag har nå. Den har jo både symbian,MP3, radio og Stereo. Pluss vribar skjerm som er et stort pluss for min del. Prisen var heller ikke så værst. Det som jeg synes er litt dårlig, er standby tiden på mellom 96-144 timer(I følge mobileburn). Men det er jo også ganske lekker og da Endret 6. september 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sikkert mange som motsier meg nå men jeg sier det allikevel: Æsj, heslig design! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Meget bra telefon. Tror jeg skal bytte ut denne med min K700 ja Lenke til kommentar
gotark Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har ikke prøvd den, men en ting som jeg er sikker på at jeg hadde likt, er tasteopsettet (på den nedre delen) Ikke at det er det største problemet, men jeg har ofte irritert meg over mobiler der de nederset tastene er under 1cm fra bunnen. Drive å bøye tommelen ulidelig langt ned eller holde mobilen med bare pekefinger og langfinger. Hvis jeg skulle tastet med høyre hånd på min T610 ergonomisk riktig, må jeg holde den opp-ned Lenke til kommentar
gotark Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 dog batteriet så ut til å suge bigtime.. taletid: 2-4 timer standby: 4-6 dager Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dette er en meget lekker telefon Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 grusomt firkanta... Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det jeg ikke skjønner er hvorfor klapptlf. skal ha så dårlig standbytid. Hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Den har ikke dårlig batteri pga den er klapp, men fordi den har stor og strømsugen skjerm (som så mange andre symbian-telefoner...) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jeg vil verkelig si at jeg har sitt bedre design, både fra nokia å andre merker. Likte den ikke jeg. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Etter det jeg har sett, har stort sett alle klapptlf. problemer med dårlig standbytid. Foruten visse av Philips som stiller med opptil en Mnd. med standbytid. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Etter det jeg har sett, har stort sett alle klapptlf. problemer med dårlig standbytid. Foruten visse av Philips som stiller med opptil en Mnd. med standbytid. Hmm denne har både symbian og klapp.. Da blir det..? Lenke til kommentar
W Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sikkert mange som motsier meg nå men jeg sier det allikevel:Æsj, heslig design! Enig Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sikkert mange som motsier meg nå men jeg sier det allikevel:Æsj, heslig design! Enig Ikke like feit som Z600 ivertfall.... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sikkert mange som motsier meg nå men jeg sier det allikevel:Æsj, heslig design! Enig Ikke like feit som Z600 ivertfall.... true... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Samsung sine telefoner har like dårlig batterikapasitet. De oppgir bare høyere, det reelle er klart lavere. Jeg tror nokia benytter mer og mer "snittbatterikapasitet", og derfor blir det lavt. Jeg tror også at K700 ikke vil ha særlig bedre batterikapasitet enn NOK6260. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vekt: 130 gram Litt mye for min del... Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Den nokiaen så jo ganske galant ut... virker mer stifull av en eller annen grunn enn den største fjortissdesignertelefonen samsung e700/710... muligens fordi så mange fjortisser går rundt med sistnevnte at man til slutt blir mektig lei. Oppløsningen på den nokiaen er 176 x 208 så det er jo ikke verst! Også så den ikke ut til å ha styrespak (bra, styrespaker blir så fort slitt!). Symbian og java, HTML-leser, blåtann, mp3, radio, infrarødt, voicekommandoer/dialing, integrert handsfree, lydopptaker, MMC-kort, kamera, videopptaker.... så funksjonsmessig har den vel også omtrent alt. Jeg wapper mye, og da virka "browse mode" som de viser her: http://www.nokia.com/nokia/0,8764,59074,00.html interessant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå