Gå til innhold

Nytt "impuls" fra Nokia

P.Gee

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatet Nokia siden 3XXX kom på markedet.

Men nå må jeg ærlig med hånden på hjertet innrømme at jeg har falt for en NOKIA, nemlig denne:

https://prisguiden.no/produkt/21002

Noen av dere som vet når denne mobilen vil komme ut i butikkhyllene eller på markledet?

På ineternettsidene der du får kjøpt mobilen står det som regel "snart", "7 dager" eller en ca angitt dato, men vi vet alle at denne datoen ikke stemmer og disse faktaene er til å lokke oss, glede oss, og den får oss til å forberede oss til å handle snart.. Men når er snart?

Endret av P.Gee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk lyst til å kjøpe meg denne over nytt år, når jeg har litt mer penger enn det jag har nå. Den har jo både symbian,MP3, radio og Stereo. Pluss vribar skjerm som er et stort pluss for min del. Prisen var heller ikke så værst. Det som jeg synes er litt dårlig, er standby tiden på mellom 96-144 timer(I følge mobileburn). Men det er jo også ganske lekker og da :love:

x55.jpg

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd den, men en ting som jeg er sikker på at jeg hadde likt,

er tasteopsettet (på den nedre delen)

Ikke at det er det største problemet, men jeg har ofte irritert meg over mobiler der de nederset tastene er under 1cm fra bunnen. Drive å bøye tommelen ulidelig langt ned eller holde mobilen med bare pekefinger og langfinger. :thumbdown:

Hvis jeg skulle tastet med høyre hånd på min T610 ergonomisk riktig, må jeg holde den opp-ned :p

Lenke til kommentar

Den nokiaen så jo ganske galant ut... virker mer stifull av en eller annen grunn enn den største fjortissdesignertelefonen samsung e700/710... muligens fordi så mange fjortisser går rundt med sistnevnte at man til slutt blir mektig lei.

Oppløsningen på den nokiaen er 176 x 208 så det er jo ikke verst! Også så den ikke ut til å ha styrespak (bra, styrespaker blir så fort slitt!). Symbian og java, HTML-leser, blåtann, mp3, radio, infrarødt, voicekommandoer/dialing, integrert handsfree, lydopptaker, MMC-kort, kamera, videopptaker.... så funksjonsmessig har den vel også omtrent alt.

Jeg wapper mye, og da virka "browse mode" som de viser her: http://www.nokia.com/nokia/0,8764,59074,00.html interessant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...