ronndi Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Nå må ikke du komme med kritikk etter at jeg har bestilt da. Ligger på omlastingsentralen i Trondheim... Hvor lenge kan jeg vente at den ligger der, før de får den på mitt lokale post kontor? haha enig med deg der; nå kan de holde kjeft Endret 9. september 2004 av ronndi Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nå må ikke du komme med kritikk etter at jeg har bestilt da. Haha=) Jeg kan vertfall prøve å berolige deg med at jeg har hørt mye bra om denne skjermen, mener også at Øyvind Dahle likte denne skjermen.(er ikke sikker, så ikke skyt meg vist jeg tar feil) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Da er skjermen på plass. Bestilte den igår, og idag er den på plass. Fantastisk! Storfornøyd så langt, bare testet i windows enda. Men genialt med ekstra skjerm til laptopen. Verdt hver en krone! Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Da er skjermen på plass. Bestilte den igår, og idag er den på plass. Fantastisk! Storfornøyd så langt, bare testet i windows enda. Men genialt med ekstra skjerm til laptopen. Verdt hver en krone! Det var godt å høre, jeg får min i morgen Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg også *Gleder meg til å hente pakken sammen med Zitronballong* Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skuffende av netshop at det ikke var med noe drops... Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Blir spennende å høre med om e-yama skjermen. Jeg sjekket endel ang. den for jeg stod mellom den og skjermen på ukens tilbud på Komplett.no Jeg valgte skjermen på komplett.no, håper at jeg ikke kommer til å angre, det er 25ms responstid så det er jo noe ustikkert. Det var totalt NADA å finne om CTX skjermen, heller ingenting på CTX sine hjemmesider, bare en masse webshopper i utlandet som hadde dem veldig billig. Grunnen til at jeg valgte CTX fremfor e-yama er at Infocare Norge har support på skjermen, DOA "swap" og 3 års garanti. E-yama blir servet av et firma i Sverige, og det høres bare utrolig slitsomt ut om det skulle bli noe kødd. Review av CTX skjermen kommer på Lørdag :-) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Da er skjermen på plass. Bestilte den igår, og idag er den på plass. Fantastisk! Storfornøyd så langt, bare testet i windows enda. Men genialt med ekstra skjerm til laptopen. Verdt hver en krone! Du har ikke mulighet til å teste den litt i oppløsninger under den native, bla i spill og lignende? Var jo det hw.no trakk den for. Og med mitt skjermkort er det litt avgjørende Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Grunnen til at jeg valgte CTX fremfor e-yama er at Infocare Norge har support på skjermen, DOA "swap" og 3 års garanti. E-yama blir servet av et firma i Sverige, og det høres bare utrolig slitsomt ut om det skulle bli noe kødd. Review av CTX skjermen kommer på Lørdag :-) Hmm, det er vel Netshop som er importør av e-yama her i landet. Har de satt bort service på den? Netshop pleier jo å være veldig greie å ha med å gjøre Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Grunnen til at jeg valgte CTX fremfor e-yama er at Infocare Norge har support på skjermen, DOA "swap" og 3 års garanti. E-yama blir servet av et firma i Sverige, og det høres bare utrolig slitsomt ut om det skulle bli noe kødd. dette er jo litt søkt da. Hvis skjermen trenger service er det jo netshop som tar seg av den saken! Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Grunnen til at jeg valgte CTX fremfor e-yama er at Infocare Norge har support på skjermen, DOA "swap" og 3 års garanti. E-yama blir servet av et firma i Sverige, og det høres bare utrolig slitsomt ut om det skulle bli noe kødd. dette er jo litt søkt da. Hvis skjermen trenger service er det jo netshop som tar seg av den saken! Nei, du tar deg av saken selv. Netshop gir deg en url til et firma i sverige der du registrerer retur, service eller swap. Sjekk med Netshop så får du linken. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du merker ikke så mye til at skjermen er dårlig i ikke-native oppløsninger i spill, hvertfall ikke i forhold til bildebehandling og skrivebordsarbeid! Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 En liten fugl har hvisket meg i øret at det er on-site garanti på E-yama her i Norge. Skjermen blir mao. plukket opp på døra samtidig som de leverer en ny til deg Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jøsses. On-site høres jo meget fint ut må jeg si. Alle tiders! Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En liten fugl har hvisket meg i øret at det er on-site garanti på E-yama her i Norge. Skjermen blir mao. plukket opp på døra samtidig som de leverer en ny til deg Vi får vel holde oss til fakta her; dette er svaret jeg fikk fra Netshop ang. garanti og service: "Hei Her ser du linken til garantibetingelsene på vår side "kundesenter" http://www.netshop.no/data/retur/1.html iiyama Garantitid: 3 år Type: On-site SWAP DOA: 8 dager etter kundes kjøp (fakturadato) DOA tas med oss, ring oss for hjelp Etter DOA, har iiyama 3 års på stedet-service, de vil bytte skjermen for deg. Registrer servicen din via web her. Hva skjer? Det sendes SWAP skjerm til deg, du bytter ut din skjerm og sender den defekte tilbake i esken du mottok." Det er her da altså ikke oppgitt av noen kommer hjem til deg med en ny skjerm. Linken Netshop oppgir sender kundene til Teleplan & Anta Servicepartner Kanalvägen 16-18 194 61 Upplands Väsby, SWEDEN Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er iiyama og e-yama samme? Og dermed samme garanti? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 E-yama produseres av Iiyama og var ment kun for det japanske markedet. Kvalitet mot pris gjorde derimot merket så ettertraktet at det ble etterspurt i andre markeder, og noen skjermr ble sluppet. Forøvrig hadde den lille fuglen min reir i Netshop selv, men jeg kan jo sjekke grundigere til uken Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) I dag hentet jeg min skjerm av denne typen som kom fra netshop. jeg ble svært positivt overrasket. var kun 1 død pixel som lot seg masere bort på 30 sekunder. definitivt verdt pengene! EDIT: ble faktisk litt skuffet da jeg hadde gledet meg til å se hva slags godteri de hadde lagt med denne gangen også var det ingenting annet enn en skjerm i esken Endret 13. september 2004 av invictus Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 invictus: Fikk ikke noe snop jeg heller Skuffende av netshop. Men kan vel ikke klage så lenge skjermen var i hus, dagen etter at jeg bestilte =) Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 jeg har fått min skjerm nå og er knallfornøy, dog en død pixel da men det legger man ikke så mye merke til Fikk med drops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå