Zitronballong Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en ny lcd skjerm men jeg har ikke lyst til å la altfor mange høvdinger fly Så et tilbud på netshop her idag: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2555 Er denne skjermen no tess? er ikke den med mest peiling på lcd skjermer, men jeg regner med at den vil bli brukt litt til gaming litt filmtitting og litt mer. Mvh Eirik Endret 13. september 2004 av Zitronballong Lenke til kommentar
Morp[]eus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei! Hvis du kikker på testen på Hardware.no http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8068 Så ser du det at det er en grei skjerm til både spilling og film.. Litt etterslep må man nok tåle til den prisen. Vurderer denne selv faktisk Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg leitet faktisk selv etter tester på denne skjermen og lurte på om noen kanskje kunne lagt inn noen erfaringer hvis de har på denne skjermen. Jeg tror kanskje jeg skal kjøpe den. Utifra HW testen virker den veldig bra. eneste negative var "ikke-nativ" oppløsning som ikke er noe problem for meg, justeringsmuligheter (heller ikke noe problem) og at det ikke var digital inngang, som er litt leit men spiller ikke så stor rolle (tror jeg, sier ingenting sikkert, vil ikke ha sinte folk på nakken nå ) Men jeg tror jeg går for den skjermen Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Synes den testen var meget positiv, hvertfall tatt i betraktning til prisen Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Helt enig, hvis testen stemmer tror jeg at jeg kjøper den. Og tror nok at testen er ritkig, stoler på HW Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har også sett det tilbudet, og må si at det frister veldig. Hadde i utgangspunktet tenkt å gå for en samsung 710N, men denne koster jo 500kr mindre nå som den er på tilbud. Noen som kan si hvem av dem som er det beste kjøpet? Og det at den er dårlig i ikke-native oppløsninger, gjelder det også for spill? Har et skjermkort av litt eldre dato (geforce 4 ti4600) som antageligvis ikke kommer til å bli skiftet ut på en stund. I såfall er det litt dumt hvis bildet blir dårlig på feks 800*600 eller 1024*768 i og med at jeg ikke har sjangs til å kjøre doom3, hl2 og andre nyere spill på 1280*1024 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 eus' date='06/09/2004 : 17:43'] Litt etterslep må man nok tåle til den prisen. 14 ms er ikke så veldig mye da. Er ikke mange skjermene som har mindre. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sannelig, flere enn meg som vurderer den skjermen. Virker som en bra skjerm. DVI har jeg ikke på laptopen uansett så... Men hvilket bilde av skjermen er det riktige? Har sett flere ulike bilder rundt om på nettet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sannelig, flere enn meg som vurderer den skjermen. Virker som en bra skjerm. DVI har jeg ikke på laptopen uansett så... Men hvilket bilde av skjermen er det riktige? Har sett flere ulike bilder rundt om på nettet... Du kan jo sjekke testen hw.no har gjort av den. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Finnes det i det hele tatt noe alternativ når en ser for seg å bruke "bare" 3000 på en skjerm? Lønn fredag, bestiller jeg i morgen har jeg den til helga... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Finnes det i det hele tatt noe alternativ når en ser for seg å bruke "bare" 3000 på en skjerm? Lønn fredag, bestiller jeg i morgen har jeg den til helga... Er det jeg også tenket. Men 500kr mer blir jo faktisk ikke så mye i forhold til prisen, så hvis samsungen er en del bedre, går jeg vel for den. Men aner jo ikke hvem av dem som er best da Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 [Har ikkje peiling på ka eg snakker om]Er ikkje DVI-inngang viktig om en skal ha skjermen i fleire år? [/Har ikkje peiling på ka eg snakker om] Lurer på LCD sjøl, men tenkte at eg måtte ha DVI. Men er ikkje det så viktig kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 [Har ikkje peiling på ka eg snakker om]Er ikkje DVI-inngang viktig om en skal ha skjermen i fleire år? [/Har ikkje peiling på ka eg snakker om] Lurer på LCD sjøl, men tenkte at eg måtte ha DVI. Men er ikkje det så viktig kanskje? Tror også DVI er viktig. Jeg ser prisene er en del høyere på de skjermene. Mener å huske at dahle nevnte det en gang; at kvaliteten på bilde ble bedre ved bruk av DVI. Det må være en grunn til at snorreh valgte et crappy skjermkort til maskinen sin kun fordi det hadde 2x DVI. Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hva med denne skjermen på ukens tilbud på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302468&cks=WOF 25ms er kanskje ikke det beste - virker som om skjermene begynner å komme ned i pris nå - omtrent samme nivå som de lå på for 1-2 år siden. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Så akkurat det samme jeg oså... Men er jo over 10ms mindre på den skjermen hos netshop.no. Kan noen bekrefte at det rett og slett er snakk om en bedre skjerm? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 magert resultat ved googling av CTX 17" LCD S721A Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Finner ikke noen flere tester av e-yama skjermen heller. Si ifra hvis noen finner da Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Den er i ihvertfall bestilt Satser på å ha den her på fredag, samme dag som lønna tikker inn på kontoen... Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 E-yama Test: http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=glcd17&page=1 Fikk ikke så god kritikk som hos hw.no .... merkelig Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nå må ikke du komme med kritikk etter at jeg har bestilt da. Ligger på omlastingsentralen i Trondheim... Hvor lenge kan jeg vente at den ligger der, før de får den på mitt lokale post kontor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå