flodhest Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg var så heldig å få invite til gmail av en bruker her på forumet, har regget meg og mailen er oppe å går. Men så har jeg støtt på et problem, det går helt fint å logge inn på mailen med IE, men i Opera skjer det liksom ingenting når jeg har skrivd inn adressen. Veldig irriterende å bruke IE hele tiden for å sjekke mail, noen som vet hvordan jeg kan få det til å fungere med Opera? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Den nyeste beta versjonen av Opera skulle vist ordne på dette problemet. Har selv ikke testet dette enda, venter heller på at Opera lanserer en ferdig non beta versjon. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Åja, takker. Begynte å lure litt skjønner du, for det funket helt fint rett etter at jeg hadde registrert meg. edit: så opera har en versjon ute nå som det fungerer med gmail? Endret 6. september 2004 av flodhest Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Åja, takker. Begynte å lure litt skjønner du, for det funket helt fint rett etter at jeg hadde registrert meg. edit: så opera har en versjon ute nå som det fungerer med gmail? jepp, versjon 7.60 beta så vidt jeg kan huske... har ikke prøvd den selv men Endret 6. september 2004 av sablabra Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hva er gmail? HAHAHAHAHAHAHA!!! Beklager, men jeg bare måtte... EDIT: ikke for å være jævlig eller noe sånt... Endret 6. september 2004 av sablabra Lenke til kommentar
script2 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Bare le du, jeg fant det ut Det er helt sikkert mange ting du ikke vet. Vet du f.eks hva gaffa er?? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva er gmail? Google sin email tjeneste. 1 gb gratis lagringsplass. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 script2:blir bare dumt. du "dreit" deg ut, er ikke vits å forsvare det. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 vet det det virker i firefox og beta en er v.7.60 du can få den her Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Bare le du, jeg fant det ut Det er helt sikkert mange ting du ikke vet. Vet du f.eks hva gaffa er?? bare det at det er en veldig aktiv thread om gmail på over 60 sider, og folk flest var ville etter å få tak i invites (hvis du vet hva det er da :!: ) PS: vet at det er en side som heter http://gaffa.dk/ Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Åja, takker. Begynte å lure litt skjønner du, for det funket helt fint rett etter at jeg hadde registrert meg. edit: så opera har en versjon ute nå som det fungerer med gmail? jepp, versjon 5.60 beta så vidt jeg kan huske... har ikke prøvd den selv men 5.60 beta? sitter da selv med 7.54 jeg da heeeeelt sikker på at 5.60 beta er det nyeste? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Åja, takker. Begynte å lure litt skjønner du, for det funket helt fint rett etter at jeg hadde registrert meg. edit: så opera har en versjon ute nå som det fungerer med gmail? jepp, versjon 5.60 beta så vidt jeg kan huske... har ikke prøvd den selv men 5.60 beta? sitter da selv med 7.54 jeg da heeeeelt sikker på at 5.60 beta er det nyeste? det var en som retta det opp da... men du må gjerne pirke i vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå