Gjest Slettet+432 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 heisann slasker (neida ) Uansett hvilken spiller jeg bruker (xmms, kaboodle osv) så vil den ikke spille av musikk. Jeg kan høre systemlyder, men får ikke noe lyd når jeg vil spille musikk. Hva skjer? Og jeg må ha et annet look enn vanlig kde stiler, hvordan gjør jeg dette? Mvh aleks Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 http://themes.kde.org/ kan være et sted å begynne. Hvilke filer prøver du å spille av? MP3? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ... og.. Distro? Har du sjekka at du har installert dekodere av den filtypen du prøver å spille av? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kontroler også kva modul xmms/andre bruker (alsa/oss/anna) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Du bruker ikke tilfeldigvis Fedora? i såfall må du innstallere støtte for mp3 (som ikke er med som standard) Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Slik jeg ser det spiller altså XMMS osv av fila, men du hører bare ingenting? Så lenge XMMS spiller av mp3, har du støtte for det. Prøv å endre Output-plugin (ja, vet det omhandlet flere spillere, men...). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bruker fedora core 2, jo... Men det funker ikke med wma heller! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Fedora Faq. Jeg annbefaler deg å lese hele. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Yippi, nå kan jeg spille mp3, men wma går det dårlig med.. Hvis jeg har hørt en sang, så står den bare der hele tiden (som rulletekst) og vil ikke spille av wma. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 WMA er et lukket, kryptert, SLEMT format. Men det finnes en xmms-plugin for det satt sammen av snille hackere! Freshrpms har det så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 OKei, takk. tester... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Fikk det ikke helt til, men bare legger inn i Linux jeg. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Fikk det ikke helt til, men bare legger inn i Linux jeg. Hæ? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Bruker fedora core 2, jo... Men det funker ikke med wma heller! Som om WMA er et slags universelt format som man kan forvente funker overalt Nei fy. Du som er mot TCPA bør være klar over dette. Ogg Vorbis er formatet man bør bruke overalt der man har mulighet. Dette er også fullt støttet i Fedora. Endret 7. september 2004 av slime mold Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ogg Vorbis er formatet man bør bruke overalt der man har mulighet. Dette er også fullt støttet i Fedora. Word. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette med wma hadde jeg sant å si glemt ut... hehe Jeg mente at jeg legger musikken fra cd'ene inn direkte til Linux istedenfor via Windows som jeg hadde gjort da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå